Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogus?aw Feliszek, 2011-05-19
"Milcz?cy partner"

Milcz?cy partner

Znajomy zosta? dyrektorem w wa?nym urz?dzie. Kiedy spotkali?my si? po dwóch miesi?cach pogratulowa?em mu i poprosi?em o wizytówk?. "Jeszcze nie wydrukowali. Wiesz jak to jest w pa?stwowych instytucjach," powiedzia? zmieszany. Wiem i ... nie rozumiem.

Trudno jest przeceni? wag? wygl?du i wizerunku w czasie pierwszego spotkania. To w?a?nie wtedy tworzy si? pierwsze wra?enie i opinia nowego klienta o Tobie i Twojej organizacji.

Na tym etapie znajomo?ci Twoim zadaniem jest stworzenie jak najlepszego wra?enia i dostarczenie podstawowych informacji, do których klient mo?e odwo?a? si? w przysz?o?ci. Esencja tych informacji jest na wizytówce.

Poni?sza lista na pewno zainspiruje Ciebie do nowych pomys?ów.

Nazwa organizacji

1. Czy nazwa Twojej organizacji mówi klientom kim jeste? i czym si? zajmujesz?

2. Czy dodajesz do nazwy firmy krótkie has?o marketingowe o tym, co robisz?

3. Jakiego rodzaju "nazwy" maj? g?ówne firmy konkurencyjne?

Wizerunek - druki firmowe i witryna WWW

1. Czy druki firmowe odzwierciedlaj? to, co chcesz osi?gn?? w tym roku?

2. Ile lat temu powsta?o Twoje logo i wzory druków firmowych - 2, 5, 10 lat temu?

3. Czy na drukach firmowych s? adresy e-mail i witryny WWW?

4. Ile kolorów maj? druki firmowe i logo?

5. Czy pracownicy maj? imienne wizytówki?

6. Czy wiesz, ?e koszt druku kolorowego znacznie si? obni?y??

7. Gdyby? planowa? zmian? logo i druków firmowych, czy wiesz komu to zleci??

8. Czy zeskanowa?e? szablony druków firmowych do Twojego komputera?

9. Je?eli masz witryn? WWW, czy jej kompozycja graficzna jest zgodna z wzorami druków firmowych?

10. Czy na witrynie WWW s? podane dane kontaktowe takie jak na drukach firmowych?

11. Czy wysy?aj?c listy elektroniczne umieszczasz w sygnaturze dane kontaktowe i aktualne has?o marketingowe?

Wizerunek publiczny

1. Czy pracownik recepcji/centrali telefonicznej odbieraj?c telefony wyra?nie podaje nazw? Twojej organizacji?

2. Czy wystrój recepcji i budynku jest zgodny z wizerunkiem organizacji?

3. Jakie wra?enie robi? osoby, które reprezentuj? organizacj? przed opini? publiczn??

4. Czy informacje o organizacji w ksi??kach telefonicznych i katalogach bran?owych s? aktualne?

Konkluzja

Twój wizerunek graficzny – na przyk?ad na drukach firmowych – jest podstawowym i najbardziej efektywnym ?rodkiem komunikacji z klientami i tworzenia pozytywnego wra?enia. Obraz jaki tworzysz i utrwalasz jest Twoim milcz?cym partnerem – milcz?cym i du?o mówi?cym.

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 5.00 MediaGapa - ocena artykułu: 5.00

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:

Brak komentarzy do tego artykułu.

 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rz?d mówi prawd? w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Google Prawda Wywiad Informacja Relacje Klient Praktycy Agencje Media Reporter Internet Problem Gapa Pressence Relations Public Szef Firma Tusk Klienci Twitter Dziennikarz Kaczy?ski Komunikacja Reporterzy Polska Gazeta Dziennikarze PRACOWNICY Rzecznik



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
2. My?l jak socjopata, dzia?aj jak ?wi?ty
3. Co mówi u?cisk d?oni
4. Prawda o agencjach PR i szkoleniach medialnych
5. 10 pyta? o nowych mediach i mediach spo?eczno?ciowych
6. Co ??czy PR z lataniem samolotem
7. Gwarancja jako?ci us?ug agencji PR
8. 40 cytatów inspiruj?cych praktyków PR
9. Hanna Gronkiewicz-Waltz - Media Gapa 2017
10. Czytanie z oczu
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2020 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl