Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogusław Feliszek, 2011-05-25
"Przyszłość jest za nami"

Przyszłość jest za nami

 

Notatka służbowa

OD: Biuro Zarządu

DO: Wszyscy zainteresowani

Przez ostatnie kilkanaście lat mówiliśmy wszystkim, że jesteśmy agencją przyszłości. Co nas do tego upoważniało? Bo napisaliśmy o tym na naszej stronie WWW!

Bycie agencją przyszłości nigdy nie było łatwe. Ale dzięki wielopoziomowej koordynacji, wertykalnemu repozycjonowaniu, synergicznej multiplikacji węzłowych rozwiązań, systematycznej aktualizacji firmowych profili na Facebooku i Twitterze, CMS, WCM, LCM, UML, SQL, XSLT, XPath, XQuery, XBRL, ECM i XML jesteśmy w ścisłej czołówce agencji, których strony WWW pokazują, że reprezentują agencję przyszłości!

Mogliśmy być z tego dumni. Wszyscy.

Ale świat szybko się zmienia. Dziś o wszystkim decyduje konsument. W przeszłości nikt nie wiedział kto rządzi. Były takie lata kiedy rządzili faceci w modnych garniturach. Czasem wyglądało na to, że rządzi Tomasz Lis. Potem krótko rządził zespół FEEL.

Dzisiaj nie mamy wątpliwości kto rządzi – rządzi konsument. Wyślij pytanie na Twittera: "Kto rządzi?" Szybciej niż się spodziewasz otrzymasz garść odpowiedzi, że rządzi konsument. (Skasuj wpisy od mojego kuzyna Donalda, że to on rządzi. To nieprawda.)

Żyjemy w erze dynamicznych i zaskakujących zmian. Czas postawić sprawę jasno: przyszłość jest już za nami.

Ale nie możemy spocząć na laurach – nie możemy zadowolić się oczywistym stwierdzeniem, że jesteśmy agencją przyszłości. Dzisiaj musimy spojrzeć dalej – tam gdzie przyszłość będzie odległym wspomnieniem.

Musimy sobie uświadomić, że w globalnym, powiązanym miliardem niewidocznych powiązań świecie wszyscy są od siebie globalnie zależni. Może nie tylko globalnie, ale nawet inter-globalnie! Nasi klienci oczekują, że nasza inter-globalność wyprzedzi ich oczekiwania i stworzy solidne podwaliny pod wielokanałową inter-globalność!

Ci, którzy nie stawią czoła temu wyzwaniu zostaną na długo w tyle, skazani na radiowe reklamy, darmowe baloniki na ludowych festynach i ustawki na Żylecie.

Niedawno nasz zarząd zorganizował koncepcyjną sesję wyjazdową. Jej tematem było "Przygotowanie Do Nowej Przyszłości Przez Uważną Obserwację Przyszłości".

Już w pierwszych minutach sesji chwyciliśmy byka za rogi. Spędziliśmy trzy dni na dyskusjach o budowaniu naszej marki w świetle nowych wyzwań cyfrowej rewolucji i wszystkich tych mobilnych gadżetów. Obejrzeliśmy na giga-plazmowym ekranie trójwymiarowe prezentacje i jednocześnie prowadziliśmy non-stop konwersacje online, itd.

Pod koniec jednej szczególnie wyczerpującej sesji udało nam się odkryć coś wyjątkowego.

Doszliśmy do wniosku, że nie wystarczy już perfekcyjna realizacja klasycznych strategii. Musimy mieć teraz strategię strategii i zastanowić się jak nasze strategie będą strategicznie różnić się od strategii naszych konkurentów.

Innymi słowy, potrzebujemy strategii strategii.

Aby zrealizować to ambitne i pionierskie zadanie, powołaliśmy specjalny zespół, który przyjął nazwę "Komitet Wykonawczy Na Rzecz Wykonania Strategii Strategii". Jego pierwszym zadaniem będzie znalezienie firmy konsultingowej, która pomoże nam opracować strategię strategii.

Ponieważ zależy nam na czasie, zatrudniliśmy konsultanta, który zrobi research (rozpoznanie) i poleci renomowaną firmę konsultingową, która najlepiej pomoże nam opracować strategię strategii.

Jestem niezmiernie zaszczycony, że mogę uczestniczyć w tym przełomowym projekcie, który pozwoli nam zostawić przyszłość za nami i opracować nową przyszłość. Każdy z nas może zrobić coś pożytecznego i dołączyć do zespołu "Przygotowania Do Nowej Przyszłości Przez Uważną Obserwację Przyszłości"!

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 4.00 MediaGapa - ocena artykułu: 4.00

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:
citizen 2013-05-19
Znakomity tekst! Można tylko pogratulować wiedzy na temat mediów społecznościowych, no więc gratuluję.
Bogusław Feliszek 2013-05-19
Dziękuję. Pozdrawiam.
 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Praktycy Kaczyński Media Prawda Wywiad Dziennikarz Gazeta Komunikacja Gapa Problem Relations Pressence PRACOWNICY Internet Informacja Firma Dziennikarze Klienci Tusk Google Polska Reporterzy Twitter Reporter Szef Relacje Klient Agencje Public Rzecznik



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. Po co są dziennikarze?
2. 7 brzydkich zdań w sprzedaży
3. Nie bądź pasażerem w wywiadzie dla mediów
4. Jak sobie poradzić psychicznie z kryzysem medialnym
5. Dlaczego warto robić audyt medialny
6. 6 błędów niedoświadczonych rzeczników prasowych
7. Wywiad dla mediów w rekrutacji na ważne stanowiska
8. Masz strategię komunikacji z mediami?
9. Dlaczego nie jesteśmy najtańszą agencją PR w Polsce
10. 4 najczęstsze kryzysy w komunikacji w każdej firmie
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2024 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl