Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogusław Feliszek, 2011-06-23
"Jak nie wybierać agencji public relations"

Jak nie wybierać agencji public relations

Proces wyboru agencji public relations z roku na rok staje się coraz bardziej tajemniczy, wyrafinowany i oszałamiający.

Napędzają go przedziwne komitety sterujące, które nie wiedzą czego szukają i konsultanci, którzy próbują uzasadnić swoje wygórowane honoraria monumentalnymi zapytaniami ofertowymi wypełnionymi tonami groteskowych detali.

Jako osoba, która brała udział w setkach procesów rekrutacyjnych (po stronie agencji, oczywiście) mogę powiedzieć jak tego NIE robić.

Szanowna Agencjo XYZ,

Szukamy profesjonalnej i cenionej agencji public relations. Rozważamy podjęcie współpracy z Państwem.

Jeżeli są Państwo zainteresowani naszą propozycją, proszę przeczytać załączone informacje i odpowiedzieć na dwa pytania:

1. Jakie są najważniejsze problemy public relations, które musi rozwiązać nasza firma?

2. Gdybyśmy podpisali umowę o współpracy, jak by Państwa agencja rozwiązała te problemy?

Proszę nie spieszyć się z odpowiedziami, gdyż rozumiemy, że wymagają one wielu analiz i pracy. Poza tym, podobne zapytanie wysłaliśmy jeszcze do 25 najlepszych agencji PR. Będziemy jednak wdzięczni za kontakt telefoniczny lub osobisty do końca tygodnia.

Dziękuję z góry,

Stanisław Podgórny

Jeżeli odpowiedzi na te dwa pytania, nie rozwieją wszystkich Twoich wątpliwości dotyczących doświadczenia, umiejętności i kreatywności agencji PR, nie miej pretensji do agencji. Miej pretensje do siebie samego.

Czym kierujesz się w wyborze agencji public relations? Napisz o tym w komentarzu.

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 4.00 MediaGapa - ocena artykułu: 4.00

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:

Brak komentarzy do tego artykułu.

 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Usługi PR powinny być wyceniane jak:

wizyta u dentysty (ważne, żeby już nie bolało)
0%
praca górnika (bez nas nie przeżyjecie zimy)
0%
spotkanie u wróżki (na początek 50 zł na stół)
0%
sesja u psychoanalityka (doktorze, kto mnie dzisiaj polubi?)
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Dziennikarze Twitter Agencje Tusk Media Informacja Relacje Problem Klienci Rzecznik Praktycy Firma Wywiad Internet Gapa Relations Reporterzy Klient Polska Komunikacja Kaczyński Szef Reporter Dziennikarz Google PRACOWNICY Public Prawda Pressence Gazeta



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
2. Apologia, kategoria i antapologia
3. Trzy punkty krytyczne w planie zarządzania sytuacją kryzysową
4. Bezpieczna przystań, czyli empatia w komunikacji kryzysowej
5. Bogusław Feliszek dla Baracka Obamy
6. Fałszywe informacje jak narkotyki
7. 7 ćwiczeń przed wystąpieniem publicznym
8. Hanna Gronkiewicz-Waltz - Media Gapa 2017
9. Nowy zwycięski tandem: żółw i zając
10. Opowieść o dwóch lustrach, czyli audyt wizerunku
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2019 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl