Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogusław Feliszek, 2012-10-27
"Kwestionariusz PRousta - Arkadiusz Szczepański"

Arkadiusz Szczepański

Kwestionariusz PRousta pokazuje zainteresowania, poglądy, priorytety i wartości praktyka public relations.

Na pytania odpowiada Arkadiusz Szczepański:

1. Co Ciebie najbardziej odróżnia od innych praktyków public relations?

Umiejętność dostrzegania oraz wykorzystywania wszystkich sprzyjających okoliczności.

2. Jaka jest Twoja najsłabsza strona jako praktyka public relations?

Myślę często po niemiecku – praktycznie odwracam zdania :-)

3. Co Ciebie najbardziej interesuje w zawodzie praktyka public relations?

Social media i personal branding.

4. Jakiego słowa w public relations nie lubisz najbardziej?

Czarny PR.

5. Jak opiszesz stan nirwany w public relations?

Nieistniejący.

6. Co Ciebie najbardziej smuci w public relations?

Nadużywanie określenia PR.

7. Jakie cechy podziwiasz najbardziej wśród praktyków public relations?

Kontrolę nad emocjami.

8. Co Ciebie najbardziej irytuje wśród praktyków public relations?

Niedopuszczalne, a jednak częste ujawnianie podczas rozmów, zakulisowych faktów, personaliów czy szczegółów, które w jakikolwiek sposób mogą nadszarpnąć dobre imię klienta.

9. Kto jest dla Ciebie pozytywnym lub negatywnym bohaterem polskiego public relations?

Pozytywny prof. Ryszard Ławniczak; na negatywny przykład szkoda czasu.

10. Co sobie najbardziej cenisz w zawodowych kontaktach z innymi praktykami public relations?

Dialog.

11. Jaka kampania public relations najbardziej Cię poruszyła?

Jeszcze wszystko przed nami.

12. W jakich dziedzinach życia public relations przydaje się najbardziej?

W każdej, w której ważny jest człowiek, dialog i komunikacja.

13. Jakie dzieło sztuki (książka, film, obraz, sztuka teatralna, utwór muzyczny) wpłynęło na Ciebie najbardziej jako praktyka public relations?

Zaczytuję się w biografiach, może mają wpływ?

14. Kto - Twoim zdaniem - cieszy się znakomitym public relations?

Marka Red Bull.

15. Jaka osoba lub marka powinna zmienić swój wizerunek i poprawić reputację?

PZPN.

16. Czego się boisz w public relations?

Ktoś powiedział: "Deprawacji zawodu! Tak, tego się boję."

17. Jaka jest Twoja najlepsza do tej pory decyzja zawodowa w public relations?

Nie przyjęcie oferty.

18. Co masz zamiar robić pod koniec kariery w public relations?

A można z tym skończyć? :)

19. Czego muszą nauczyć się liderzy public relations?

Tego, że zespół może więcej!

20. Jakie jest Twoje zawodowe credo w public relations?

Problem to okazja w przebraniu…

PS. Pierwszy na zestaw pytań opisujących osobowość odpowiedział francuski pisarz Marcel Proust - stąd nazwa Kwestionariusz Prousta.

Kwestionariusz był popularną zabawą towarzyską wśród bywalców europejskich salonów na przełomie XIX i XX w. Nasza wersja kwestionariusza adresowana jest do praktyków public relations.

Zobacz też Kwestionariusze PRousta: Anna Miotk i Monika Kaczmarek-Śliwińska.

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 4.00 MediaGapa - ocena artykułu: 4.00

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:

Brak komentarzy do tego artykułu.

 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Prawda Reporter Komunikacja Praktycy Internet Tusk Twitter Gazeta Gapa Relacje Relations Dziennikarz Pressence Firma Informacja Problem Dziennikarze Google Reporterzy Agencje Klienci Polska Szef Rzecznik PRACOWNICY Public Wywiad Media Kaczyński Klient



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. 7 brzydkich zdań w sprzedaży
2. Nie bądź pasażerem w wywiadzie dla mediów
3. Po co są dziennikarze?
4. Jak sobie poradzić psychicznie z kryzysem medialnym
5. Dlaczego warto robić audyt medialny
6. 6 błędów niedoświadczonych rzeczników prasowych
7. Wywiad dla mediów w rekrutacji na ważne stanowiska
8. Masz strategię komunikacji z mediami?
9. Dlaczego nie jesteśmy najtańszą agencją PR w Polsce
10. 4 najczęstsze kryzysy w komunikacji w każdej firmie
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2024 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl