Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogusław Feliszek, 2017-05-07
"Porozmawiamy o Twoim największym wyzwaniu w PR"

Porozmawiamy o Twoim największym wyzwaniu w PR

Spojrzeli na mnie jakbym stracił rozum.

Na naszych zebraniach w Pressence Public Relations są sytuacje kiedy wszyscy na chwilę przestają mówić. To był właśnie taki moment.

Rozmawialiśmy o nowej propozycji na naszej stronie WWW. W ofercie mamy bezpłatny newsletter, e-booki i krótkie artykuły poradnicze o PR, relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej, prezentacjach i wystąpieniach publicznych. Ich celem jest edukacja klientów, zwiększanie rozpoznawalności naszej marki, budowanie pozytywnych relacji i zdobywanie nowych klientów. To wszystko dobrze działa, ale zawsze można coś poprawić.

Dlatego powiedziałem: "Co myślicie o półgodzinnej konsultacji przez telefon ze mną?"

Nastąpiła długa cisza. Nikt nie powiedział nie. Nikt nie powiedział tak.

"Dlaczego nie?" – zapytałem. "Bezpłatna konsultacja o potrzebach i wyzwaniach PR, która może przekonać nowych klientów do współpracy z nami."

Moi współpracownicy nie wyglądali na zachwyconych tym pomysłem. Uważali, że takie rozmowy to strata czasu. Ludzie nie odróżniają PR od reklamy, mylą PR z relacjami z mediami, nie widzą różnicy między nowymi mediami i mediami społecznościowymi. Podejrzewali, że większość telefonów będzie od ludzi, którzy nie znają się na PR lub nie są gotowi na współpracę z naszą agencją.

I to był dla mnie najważniejszy punkt.

Wielu ludzi, z którymi się spotykamy nie wie na początku co naprawdę robimy i jak pracujemy. Czyli i tak musimy im to wyjaśniać – osobiście lub przez telefon. Oferując bezpłatną konsultację zachęcamy do pierwszego kontaktu osoby, które czują, że PR może pomóc im rozwiązać problemy biznesowe a my możemy podpowiedzieć jak to zrobić.

Dlatego zapraszam do skorzystania z bezpłatnej konsultacji PR oczekując w zamian trzech rzeczy:

1. Zadzwoń jeśli masz prawdziwy produkt lub reprezentujesz prawdziwą firmę lub instytucję. Lubimy start-upy, ale jeśli nic jeszcze nie sprzedałeś, nie masz klientów, nie masz pieniędzy lub nie masz gotowego produktu, to o czym mamy rozmawiać?

2. Poznaj podstawowe techniki PR. Dowiedz się co odróżnia PR od reklamy, marketingu i propagandy, jak działają media społecznościowe, do czego służą blogi, itd. Piszemy o tym m.in. na naszym blogu Szkolenia PR.

3. Zastanów się czego chcesz się dowiedzieć. Zacznę od pytania: "Mamy pół godziny. Co pan/pani chce wiedzieć na koniec rozmowy?" Nie dzwoń jeśli nie potrafisz odpowiedzieć na to pytanie.

Zapytam także o inne rzeczy. Na przykład:

1. Kto obecnie zajmuje się PR w Twojej firmie lub instytucji?

2. O czym chciałbyś opowiedzieć mediom w pierwszej kolejności?

3. Kim jest Twój idealny klient?

4. Z jakich korzystasz mediów społecznościowych i jak często?

5. O czym najczęściej piszesz na firmowym blogu?

6. Czy masz rzecznika prasowego?

7. Czego brakuje w Twojej strategii biznesowej?

Mój cel jest jasny i prosty. Chcę dzięki tym konsultacjom nawiązywać kontakty, które przekształcą się w regularną współpracę z Pressence Public Relations. Wiem, że nie brakuje ludzi, których interesują bezpłatne porady, ale nie planują współpracy z agencją PR. Z nimi też chętnie porozmawiam, bo każda taka rozmowa czegoś mnie uczy i pokazuje miejsce naszej agencji na rynku usług PR.

Być może też myślisz, że straciłem rozum. Ale co jeśli okaże się, że możemy sensownie porozmawiać o PR? Mój telefon: 77 441 40 14.

PS. Zobacz też "Chcesz PR?"

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 4.00 MediaGapa - ocena artykułu: 4.00

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:

Brak komentarzy do tego artykułu.

 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Które media są nośnikami najgroźniejszych kryzysów online?

Serwisy społecznościowe.
Portale informacyjne.
Fora dyskusyjne.
Autorskie blogi.
Mikroblogi.

 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Praktycy Gapa Wywiad Klient Relacje Dziennikarze Reporterzy Tusk Polska Informacja Relations Szef PRACOWNICY Komunikacja Google Media Public Firma Klienci Kaczyński Reporter Rzecznik Gazeta Twitter Agencje Dziennikarz Pressence Problem Internet Prawda



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. 7 ćwiczeń przed wystąpieniem publicznym
2. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
3. Mateusz Kijowski – Media Gapa 2016
4. 10 pytań o nowych mediach i mediach społecznościowych
5. Za co rzeczywiście płacisz fotografowi
6. 5 stylów zarządzania konfliktem z mediami
7. Co mówi uścisk dłoni
8. Nie wiesz czy potrzebujesz szkolenia medialnego?
9. Casanova, polityk i kataryniarz... Czy PR ich potrzebuje?
10. Redaktor czy reporter?
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2017
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2017 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl