Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogus?aw Feliszek, 2017-05-07
"Porozmawiamy o Twoim najwi?kszym wyzwaniu w PR"

Porozmawiamy o Twoim najwi?kszym wyzwaniu w PR

Spojrzeli na mnie jakbym straci? rozum.

Na naszych zebraniach w Pressence Public Relations s? sytuacje kiedy wszyscy na chwil? przestaj? mówi?. To by? w?a?nie taki moment.

Rozmawiali?my o nowej propozycji na naszej stronie WWW. W ofercie mamy bezp?atny newsletter, e-booki i krótkie artyku?y poradnicze o PR, relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej, prezentacjach i wyst?pieniach publicznych. Ich celem jest edukacja klientów, zwi?kszanie rozpoznawalno?ci naszej marki, budowanie pozytywnych relacji i zdobywanie nowych klientów. To wszystko dobrze dzia?a, ale zawsze mo?na co? poprawi?.

Dlatego powiedzia?em: "Co my?licie o pó?godzinnej konsultacji przez telefon ze mn??"

Nast?pi?a d?uga cisza. Nikt nie powiedzia? nie. Nikt nie powiedzia? tak.

"Dlaczego nie?" – zapyta?em. "Bezp?atna konsultacja o potrzebach i wyzwaniach PR, która mo?e przekona? nowych klientów do wspó?pracy z nami."

Moi wspó?pracownicy nie wygl?dali na zachwyconych tym pomys?em. Uwa?ali, ?e takie rozmowy to strata czasu. Ludzie nie odró?niaj? PR od reklamy, myl? PR z relacjami z mediami, nie widz? ró?nicy mi?dzy nowymi mediami i mediami spo?eczno?ciowymi. Podejrzewali, ?e wi?kszo?? telefonów b?dzie od ludzi, którzy nie znaj? si? na PR lub nie s? gotowi na wspó?prac? z nasz? agencj?.

I to by? dla mnie najwa?niejszy punkt.

Wielu ludzi, z którymi si? spotykamy nie wie na pocz?tku co naprawd? robimy i jak pracujemy. Czyli i tak musimy im to wyja?nia? – osobi?cie lub przez telefon. Oferuj?c bezp?atn? konsultacj? zach?camy do pierwszego kontaktu osoby, które czuj?, ?e PR mo?e pomóc im rozwi?za? problemy biznesowe a my mo?emy podpowiedzie? jak to zrobi?.

Dlatego zapraszam do skorzystania z bezp?atnej konsultacji PR oczekuj?c w zamian trzech rzeczy:

1. Zadzwo? je?li masz prawdziwy produkt lub reprezentujesz prawdziw? firm? lub instytucj?. Lubimy start-upy, ale je?li nic jeszcze nie sprzeda?e?, nie masz klientów, nie masz pieni?dzy lub nie masz gotowego produktu, to o czym mamy rozmawia??

2. Poznaj podstawowe techniki PR. Dowiedz si? co odró?nia PR od reklamy, marketingu i propagandy, jak dzia?aj? media spo?eczno?ciowe, do czego s?u?? blogi, itd. Piszemy o tym m.in. na naszym blogu Szkolenia PR.

3. Zastanów si? czego chcesz si? dowiedzie?. Zaczn? od pytania: "Mamy pó? godziny. Co pan/pani chce wiedzie? na koniec rozmowy?" Nie dzwo? je?li nie potrafisz odpowiedzie? na to pytanie.

Zapytam tak?e o inne rzeczy. Na przyk?ad:

1. Kto obecnie zajmuje si? PR w Twojej firmie lub instytucji?

2. O czym chcia?by? opowiedzie? mediom w pierwszej kolejno?ci?

3. Kim jest Twój idealny klient?

4. Z jakich korzystasz mediów spo?eczno?ciowych i jak cz?sto?

5. O czym najcz??ciej piszesz na firmowym blogu?

6. Czy masz rzecznika prasowego?

7. Czego brakuje w Twojej strategii biznesowej?

Mój cel jest jasny i prosty. Chc? dzi?ki tym konsultacjom nawi?zywa? kontakty, które przekszta?c? si? w regularn? wspó?prac? z Pressence Public Relations. Wiem, ?e nie brakuje ludzi, których interesuj? bezp?atne porady, ale nie planuj? wspó?pracy z agencj? PR. Z nimi te? ch?tnie porozmawiam, bo ka?da taka rozmowa czego? mnie uczy i pokazuje miejsce naszej agencji na rynku us?ug PR.

By? mo?e te? my?lisz, ?e straci?em rozum. Ale co je?li oka?e si?, ?e mo?emy sensownie porozmawia? o PR? Mój telefon: 77 441 40 14.

PS. Zobacz te? "Chcesz PR?"

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 4.00 MediaGapa - ocena artykułu: 4.00

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:

Brak komentarzy do tego artykułu.

 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rz?d mówi prawd? w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Relacje Polska Internet Gazeta Twitter Tusk Praktycy Dziennikarze PRACOWNICY Szef Rzecznik Reporter Kaczy?ski Relations Dziennikarz Informacja Prawda Komunikacja Firma Media Pressence Google Gapa Problem Wywiad Agencje Reporterzy Public Klient Klienci



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
2. Fajna foczka, czyli jak zosta? najlepszym mówc?
3. Redaktor czy reporter?
4. Prawda pi?knie powiedziana
5. Druga szansa w mediach
6. Kilka s?ów do najbardziej kreatywnych ludzi w PR
7. Masz strategi? komunikacji z mediami?
8. 10 pyta? o nowych mediach i mediach spo?eczno?ciowych
9. Chcesz wiedzie? wi?cej o szkoleniach medialnych?
10. Prawda o agencjach PR i szkoleniach medialnych
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2020 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl