Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogus?aw Feliszek, 2017-06-06
"10 korzy?ci dla marki z komunikacji w mediach spo?eczno?ciowych"

10 korzy?ci dla marki z komunikacji w mediach spo?eczno?ciowych

Ka?dy kto ma co? ciekawego do powiedzenia ma dzisiaj profil w mediach spo?eczno?ciowych. Najcz??ciej na Facebooku i Instagramie. Rzadziej na Twitterze, LinkedIn, Snapchacie i Google+.

Komunikacja w mediach spo?eczno?ciowych (je?li chcesz to robi? dobrze) zabiera du?o czasu. Dla pocz?tkuj?cych najwi?kszym wyzwaniem jest zdobycie pierwszych fanów i systematyczne budowanie sieci warto?ciowych kontaktów.

Oto 10 korzy?ci z komunikacji w mediach spo?eczno?ciowych:

1. Lepsze poznanie swoich klientów.

Media spo?eczno?ciowe umo?liwiaj? indywidualny kontakt z ka?dym bez wzgl?du na to gdzie jest. Twitter, Facebook i Pinterest maj? rozbudowane narz?dzia analityczne, które daj? informacje kim s? osoby obserwuj?ce profil i co je interesuje. Im lepiej poznasz swoich klientów, tym lepiej mo?esz im s?u?y?.

2. Zdobywanie nowych klientów.

Do??cz do dyskusji online i udost?pniaj na swoim profilu wpisy innych u?ytkowników. To najlepsza metoda budowania sieci w?asnych kontaktów.

3. Obserwacja konkurencji.

Nie jeste? jedyn? firm? z Twojej bran?y korzystaj?c? z mediów spo?eczno?ciowych. Obserwuj konkurencj? online i wykorzystuj twórczo najlepsze pomys?y. Monitoring dzia?a? konkurencji online u?atwia podejmowanie strategicznych decyzji.

4. Zwi?kszenie ruchu na firmowej stronie WWW.

Wpisy w mediach spo?eczno?ciowych nie powinny mie? charakteru reklamowego, ale nie udawajmy ?wi?toszków – ka?dy ma prawo pochwali? si? od czasu do czasu tym, co robi. Umieszczanie linków do ciekawych tre?ci na firmowej stronie WWW zwi?ksza liczb? odwiedzin na tej stronie.

5. Poprawa wyników w wyszukiwarkach.

Komunikacja w mediach spo?eczno?ciowych poprawia wyniki w wyszukiwarkach internetowych. Google lubi nowe informacje w mediach spo?eczno?ciowych, najbardziej te publikowane na Google+.

6. Budowanie relacji.

Media spo?eczno?ciowe u?atwiaj? komunikacj? z klientami i konsumentami – obecnymi i by?ymi. To znakomite narz?dzie do zbierania opinii o tym, co im si? podoba i co poprawi? w produktach i/lub us?ugach.

7. Edukacja klientów.

Komunikacja w serwisach wizualnych, na przyk?ad Pinterest i Instagram, u?atwia edukacj? klientów i konsumentów i mo?e zach?ca? ich do nowych dzia?a?. Na przyk?ad instrukta? instalacji urz?dzenia, pokazanie nowych funkcji produktu, testowanie nowego produktu, itp.

8. Konkursy, rabaty i promocje.

W mediach spo?eczno?ciowych mo?esz robi? stosunkowo ma?ym kosztem b?yskawiczne konkursy i akcje promocyjne, na przyk?ad dla najaktywniejszych komentatorów.

9. Budowanie zaufania.

Klienci i konsumenci maj? wi?cej zaufania do marek, z którymi mog? si? ?atwo skontaktowa? (telefon, e-mail, lub profil online). U?atwianie tych kontaktów zwi?ksza rozpoznawalno?? marki, zach?ca do kupna produktów i/lub us?ug i skraca czas rozpatrywania reklamacji.

10. Kontakty z mediami.

Wi?kszo?? mediów i najlepsi dziennikarze maj? profile w mediach spo?eczno?ciowych, najwi?cej na Twitterze. Obserwuj ich wpisy i przesy?aj informacje, które mog? ich zainteresowa?.

Konkluzja

Media spo?eczno?ciowe s? coraz cz??ciej miejscem pierwszego kontaktu klientów i konsumentów z markami. Od oceny tego kontaktu zale?y czy zechc? go podtrzyma?.

Je?li chcesz wi?cej informacji jak wykorzysta? media spo?eczno?ciowe do budowy swojej marki, prosimy o kontakt. Nasz telefon: 77 441 40 14.

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 4.75 MediaGapa - ocena artykułu: 4.75

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:

Brak komentarzy do tego artykułu.

 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rz?d mówi prawd? w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

PRACOWNICY Relations Prawda Internet Szef Rzecznik Dziennikarze Dziennikarz Gapa Kaczy?ski Polska Gazeta Pressence Klient Relacje Problem Google Agencje Praktycy Media Firma Public Klienci Twitter Wywiad Informacja Komunikacja Tusk Reporter Reporterzy



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
2. Fajna foczka, czyli jak zosta? najlepszym mówc?
3. Redaktor czy reporter?
4. Prawda pi?knie powiedziana
5. Druga szansa w mediach
6. Kilka s?ów do najbardziej kreatywnych ludzi w PR
7. Masz strategi? komunikacji z mediami?
8. 10 pyta? o nowych mediach i mediach spo?eczno?ciowych
9. Chcesz wiedzie? wi?cej o szkoleniach medialnych?
10. Prawda o agencjach PR i szkoleniach medialnych
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2020 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl