Bogusław Feliszek, 2012-12-31
"20 najczęściej czytanych artykułów o PR w 2012"

20 najczęściej czytanych artykułów o PR w 2012

To był pracowity rok dla mnie jako blogera.

Obliczyłem, że opublikowałem w tym roku na moich blogach 157 premierowych artykułów - najwięcej o komunikacji kryzysowej, mediach społecznościowych, relacjach z mediami oraz prezentacjach i wystąpieniach publicznych.

Oprócz tego bloga prowadzę jeszcze cztery blogi tematyczne: 1. 112 PR o zarządzaniu kryzysem i komunikacją kryzysową, 2. Trener medialny o relacjach z mediami, 3. Kryzys Online o komunikacji w mediach społecznościowych i 4. Pressentacje o prezentacjach i wystąpieniach publicznych.

Po analizie statystyk wiem, które teksty o PR cieszyły się największą popularnością.

Oto zestawienie 20 artykułów, które były najczęściej czytane w 2012 roku - w czterech kategoriach (bez wpisów na Media Gapa):

I. Zarządzanie kryzysem i komunikacją kryzysową

1. 10 wojennych cytatów o zarządzaniu kryzysem

2. 7 porad jak zadawać lepsze pytania

3. Czy masz okropnego szefa?

4. Masz dobry plan kryzysowy?

5. Video w komunikacji kryzysowej

II. Relacje z mediami

1. Eksperci i "eksperci"

2. 5 elementów planu komunikacji kryzysowej

3. 10 pytań po wywiadzie dla mediów

4. Dziennikarskie sztuczki, czyli w sieci pytań

5. Jak poprawić w 30 dni relacje z mediami

III. Komunikacja w mediach społecznościowych

1. Komunikacja w mediach społecznościowych kiedy jesteś na wakacjach

2. Widziałeś Pinterest?

3. 21 pytań do eksperta mediów społecznościowych

4. 66 pomysłów na tytuł artykułu na blogu

5. Sprawdź czy potrzebujesz plan komunikacji kryzysowej w mediach społecznościowych

IV. Prezentacje i wystąpienia publiczne

1. Opowieści w prezentacjach

2. Jak wybrać temat prezentacji

3. Ile slajdów na minutę?

4. 10 okropnych pomysłów na prezentację

5. Mądre rady dla mówców sprzed 100 lat

O czym jeszcze chcesz przeczytać na moich blogach? Co Cię interesuje w public relations? Napisz o tym w komentarzu.

Pressence Public RelationsKomunikacja kryzysowa | Relacje z mediami | Szkolenia medialne