Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogusław Feliszek, 2012-12-01
"Grudzień – najlepszy miesiąc na PR"

Grudzień – najlepszy miesiąc na PR

Każdy miesiąc roku jest dobry na PR, ale grudzień jest najlepszy. Dlaczego? Bo konkurencja go lekceważy.

Większość firm kończy kampanie public relations w listopadzie – w grudniu rządzą promocje, reklama i marketing bezpośredni. PR wraca w drugiej połowie stycznia Nowego Roku.

Warto skorzystać z tej świątecznej luki na PR jaką zostawia Ci konkurencja, bo media w tym czasie nie zawieszają działalności.

To prawda, że w listopadzie kończą się popularne seriale i programy rozrywkowe, ale w grudniu nadal wychodzą dzienniki, trwają prace redakcyjne nad nowymi wydaniami czasopism, lokalne i krajowe programy informacyjne codziennie potrzebują nowych tematów, autorzy porannych audycji w stacjach radiowych czekają na ciekawych ekspertów – także w Święta.

Jeśli pomożesz dziennikarzom w tym bardzo pracowitym okresie (jak znaleźć fascynującego gościa do porannego programu 25 grudnia lub 1 stycznia?), możesz liczyć nie tylko na pozytywny odzew (zaproszenie do programu, wywiad w radiu lub artykuł w prasie), ale także na ponowny kontakt po Bożym Narodzeniu.

Media w grudniu są zainteresowane tematami o zimie, prezentach i rodzinie. Daj więc dziennikarzom to, czego potrzebują.

Oto lista 21 świątecznych i noworocznych tematów, które dominują w mediach w grudniu:

1. Nowinki technologiczne (na przykład telefony komórkowe, komputery, tablety, gry komputerowe, itd.)

2. Niedrogie i oryginalne prezenty pod choinkę

3. Świąteczne prezenty dla zwierząt domowych

4. Akcje charytatywne (na przykład prezenty dla sierot, kolacja wigilijna dla bezdomnych, pomoc dla Polonii)

5. Jak uporać się z przedświątecznym stresem

6. Co zrobić ze świąteczną depresją

7. Nowe przepisy kulinarne na zdrowe i proste dania

8. Jak się prawidłowo odżywiać w Święta

9. Świąteczna moda

10. Tanie wycieczki w czasie Świąt

11. Jak nie wpaść w długi w ferworze zakupów

12. Wzruszające historie rodzinne związane z Bożym Narodzeniem

13. Wspomnienia (na przykład: moja niezapomniana Wigilia)

14. Świąteczne romantyczne historie (na przykład: poznaliśmy się w kolejce po ryby)

15. Historie ludzi, którzy zmienili się dzięki Świętom

16. Kto musi pracować w Święta

17. Co zrobić z niechcianym prezentem

18. Jak zadbać o kondycję fizyczną po Świętach

19. Pomysły jak, gdzie i z kim spędzić Sylwestra

20. Realne noworoczne postanowienia

21. Podsumowania wydarzeń roku (najlepszy, najgorszy, najszybszy, najwolniejszy, największy, najmniejszy, itd.)

Jeśli się postarasz, grudzień będzie najważniejszym miesiącem na PR w roku i jednocześnie najbardziej efektywnym.

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 3.25 MediaGapa - ocena artykułu: 3.25

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:

Brak komentarzy do tego artykułu.

 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Pressence Prawda Firma Reporterzy Praktycy Public Dziennikarze Relations Reporter Wywiad Relacje Media Informacja Gazeta Komunikacja Problem Szef Internet Twitter Klient Gapa Polska Agencje Kaczyński Rzecznik PRACOWNICY Dziennikarz Google Klienci Tusk



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. 7 brzydkich zdań w sprzedaży
2. Nie bądź pasażerem w wywiadzie dla mediów
3. Po co są dziennikarze?
4. Jak sobie poradzić psychicznie z kryzysem medialnym
5. Dlaczego warto robić audyt medialny
6. 6 błędów niedoświadczonych rzeczników prasowych
7. Masz strategię komunikacji z mediami?
8. Wywiad dla mediów w rekrutacji na ważne stanowiska
9. Szybka i dyskretna komunikacja kryzysowa
10. 4 najczęstsze kryzysy w komunikacji w każdej firmie
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2024 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl