Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogusław Feliszek, 2013-02-09
"Dlaczego (jeszcze) nie zakochałeś się w agencji PR?"

Dlaczego (jeszcze) nie zakochałeś się w agencji PR?

Agencje PR nie mają najlepszej reputacji. Mówi się, że potrafią przekonująco kusić i uwodzić. A tak naprawdę, obiecują gruszki na wierzbie, nie dotrzymują terminów, zawyżają rachunki i zatrudniają pracowników bez odpowiednich kwalifikacji. Są agencje, które tak postępują, ale niesłuszne jest twierdzenie, że to branżowy standard.

W Polsce jest ponad 200 agencji PR – zatrudniających od 2 do 50 pracowników. W takiej grupie zawsze znajdzie się jakiś "podrywacz", który psuje opinię całemu środowisku.

Z drugiej strony, nie można śmiertelnie obrazić się na PR, bo jak zdobywać nowych klientów? Bez public relations trudno budować reputację na konkurencyjnym rynku. Co robić skoro nie ufasz większości agencji i nie wiesz, którą zatrudnić? Czym się kierować w wyborze?

Umówimy się na kawę?

Założę się, że myślisz, że zaraz będę zachęcać do wyboru Pressence Public Relations! Wcale nie. Być może nie jesteśmy dla Ciebie najlepszym partnerem PR. Może nasza misja nie pasuje do misji Twojej firmy. Może nie odpowiada Ci nasza metoda Jasnego Myślenia. Nie twierdzę też, że nie jesteśmy zainteresowani współpracą. Po prostu się nie znamy.

Uczciwie, klarownie i rzeczowo pokazujemy jakie mamy wartości i jak pracujemy. Pomagamy tylko tym firmom, które potrzebują PR i które do nas pasują. I vice versa.

Nie wiążemy naszych partnerów długimi kontraktami. Jasno tłumaczymy co możemy zrobić i czego nie zrobimy. Często przedstawiamy alternatywne propozycje pomagające zaoszczędzić pieniądze – bez rezygnacji z kluczowych celów.

Może będziesz zdziwiony, ale nie gniewamy się na klientów, którzy przechodzą do konkurencji. Robimy to, co potrafimy najlepiej – jeśli klient uważa, że ktoś jest lepszy, to jego decyzja.

Chętnie umówimy się na niezobowiązujące spotkanie, na którym udzielimy bezpłatnej konsultacji (możesz zapłacić za kawę) i pokażemy co trzeba zrobić – nawet jeśli potem podpiszesz umowę z inną agencją.

Pasja i przyjemność

Pieniądze są ważne – każdy musi z czegoś żyć – ale nie sprawdzamy każdego ranka stanu firmowego konta. Na szczęście, nie ma takiej potrzeby :-)

Pracujmy w Pressence Public Relations, bo to nasza pasja i przyjemność. Jesteśmy zadowoleni kiedy widzimy efekty i klient jest z nich zadowolony. Pieniądze są na drugim planie.

Na rynku jest dużo dobrych agencji PR. Zanim powstała Pressence Public Relations większość naszych obecnych współpracowników pracowała dla najlepszych agencji w kraju.

Jeżeli rozczarowałeś się jakąś agencją PR (związki rzadko rozpadają się z winy tylko jednej strony), porozmawiaj z przyjaciółmi, znajomymi, współpracownikami kogo mogą polecić. Umów się na spotkanie z każdym kto budzi zaufanie. Nie pozwól, żeby wcześniejsze rozczarowanie, pozbawiło Cię tego, co naprawdę może dla Ciebie zrobić odpowiedni partner – właściwa agencja PR.

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 2.00 MediaGapa - ocena artykułu: 2.00

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:

Brak komentarzy do tego artykułu.

 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Tusk Google Gapa Pressence Reporter PRACOWNICY Klienci Klient Relacje Polska Public Gazeta Wywiad Dziennikarze Twitter Rzecznik Firma Reporterzy Relations Kaczyński Internet Media Praktycy Dziennikarz Agencje Prawda Informacja Szef Komunikacja Problem



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. 7 brzydkich zdań w sprzedaży
2. Nie bądź pasażerem w wywiadzie dla mediów
3. Po co są dziennikarze?
4. Jak sobie poradzić psychicznie z kryzysem medialnym
5. Dlaczego warto robić audyt medialny
6. 6 błędów niedoświadczonych rzeczników prasowych
7. Wywiad dla mediów w rekrutacji na ważne stanowiska
8. Masz strategię komunikacji z mediami?
9. Szybka i dyskretna komunikacja kryzysowa
10. 4 najczęstsze kryzysy w komunikacji w każdej firmie
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2024 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl