Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
"Fajna foczka, czyli jak zostać najlepszym mówcą"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Po całodziennym szkoleniu poszedłem na spacer Nowym Światem. Na wysokości Świętokrzyskiej zobaczyłem mężczyznę zaczepiającego atrakcyjną kobietę. "Ale z ciebie fajna foczka! Dasz mi swój numer telefonu?" Kobieta nawet na niego nie spojrzała i zdecydowanie szła przed siebie. Adorator niezrażony niepowodzeniem "obdarował" tym samym tekstem kolejną niewiastę. Nasz "bohater" postępował zgodnie z poradami ekspertów [...]
Bogusław Feliszek | 2009-03-30 | więcej »
"Dwa punkty widzenia na wywiad z zaskoczenia"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Kiedy kupujesz w gazecie reklamę, możesz wybrać stronę i dzień publikacji. Kiedy ogłaszasz program promocji zatrudnienia najlepszych absolwentów, sam wybierasz miejsce i dzień rozpoczęcia tej akcji. Ale kiedy spotkasz się oko w oko z ambitnym dziennikarzem, który zechce uzyskać od Ciebie wypowiedź w kontrowersyjnej sprawie, tego już wiedzieć nie musisz, szczególnie jeśli [...]
Bogusław Feliszek | 2009-03-26 | więcej »
"Pytania na stres"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Ogłuszający dźwięk syreny. Karetka pogotowia usiłuje przecisnąć się w ulicznym korku. Na pewno przed Tobą był wypadek. Nie możesz się ruszyć, bo jesteś zderzak w zderzak z samochodami z przodu i z tyłu. Kilku kierowców zapomniało do czego służą klaksony. Robotnicy drogowi łatają dziury w zniszczonym asfalcie. Kilka metrów od Ciebie ruszył [...]
Bogusław Feliszek | 2009-03-23 | Komentarze [1] więcej »
"Taktyki medialne w pozwach zbiorowych"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Ministerstwo Sprawiedliwości przygotowało ustawę o pozwach zbiorowych. Poszkodowani - osoby fizyczne, jak i przedsiębiorcy - będą mogli złożyć jeden wspólny pozew. Prawo do wytoczenia powództwa zbiorowego uzyska grupa minimum dziesięciu osób. Zasądzone odszkodowania będą w takiej samej wysokości dla każdego powoda. Poszkodowani będą mogli występować z roszczeniami za pośrednictwem stowarzyszeń konsumenckich lub [...]
Bogusław Feliszek | 2009-03-19 | więcej »
"21 marketingowych mitów"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Inwestować w marketing w kryzysie? Szef dużej firmy patrzy na mnie jakbym przybył z Marsa. Dlaczego? Bo większość pieniędzy na marketing i PR wydawał kierując się mitami marketingowymi. Dlaczego marketing zawodzi? Tylko bez znieczulenia, proszę... Bo pada ofiarą serii 21 mitów: Mit 1: Marketing to reklama i sprzedaż. Prawda: Celem marketingu jest edukacja klientów [...]
Bogusław Feliszek | 2009-03-16 | więcej »
"Jak zarządzać kryzysem na dywanie"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Dopiero niedawno w pełni doceniłem oryginalny deseń na dywanie w moim mieszkaniu. Z powodu jednej nieostrożnie otwartej butelki bordeaux dostrzegłem też jak w soczewce kolejne etapy zarządzania kryzysem. Na przyjęciu było kilkoro przyjaciół. Świętowaliśmy podpisanie ważnej umowy. Kiedy otwierałem czerwone wino trzymane na specjalne okazje, pech chciał, że butelka wyślizgnęła mi się [...]
Bogusław Feliszek | 2009-03-12 | więcej »
"Opowieść chirurga mózgu"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Praca eksperta PR czasem przypomina układanie puzzli... w oku cyklonu... w środku nocy... kiedy nie masz wszystkich elementów... i nie wiesz jaki obraz ułożyć. Prawda, że ta historia ciekawie się zaczyna :-) Każdy szef chce motywować pracowników do lepszej pracy i osiągnięcia celów. Aby to zrobić, musi rozbudzić zaangażowanie emocjonalne. Są dwie metody perswazji. [...]
Bogusław Feliszek | 2009-03-09 | więcej »
"Masz tylko 48 godzin"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Przychodzisz do pracy pierwszy? Zostajesz po godzinach? Pracujesz w weekendy? Masz za dużo pracy i za mało czasu? Czy większość dnia spędzasz na gaszeniu pożarów, które wzniecił ktoś inny? Zamknij więc oczy. Wyciągnij przed siebie ręce. Dłonie skieruj do góry. Teraz wyobraź sobie, że na jednej dłoni jest sterta ciężkich książek, a [...]
Bogusław Feliszek | 2009-03-05 | Komentarze [1] więcej »
"Marketingowy kapitał informacji"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Kiedy kupowałem tusz do drukarki sprzedawca sam zaoferował mi instruktaż. Pokazał jak oczyścić i napełnić zużyty pojemnik. Część najcenniejszego materiału marketingowego Twojej organizacji wcale nie dotyczy produktu lub usługi. Jego kapitał jest w głowach pracowników. Idea dzielenia się informacjami nie jest nowa. Niestety niewiele organizacji ją rozumie i postępuje tak, aby budować trwałe [...]
Bogusław Feliszek | 2009-03-02 | więcej »

 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Informacja Polska Klient Relations Public Komunikacja Szef Firma Google PRACOWNICY Media Praktycy Twitter Gazeta Internet Kaczyński Reporterzy Dziennikarz Prawda Problem Dziennikarze Pressence Tusk Agencje Relacje Klienci Reporter Gapa Wywiad Rzecznik



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. 7 brzydkich zdań w sprzedaży
2. Nie bądź pasażerem w wywiadzie dla mediów
3. Po co są dziennikarze?
4. Jak sobie poradzić psychicznie z kryzysem medialnym
5. Dlaczego warto robić audyt medialny
6. 6 błędów niedoświadczonych rzeczników prasowych
7. Wywiad dla mediów w rekrutacji na ważne stanowiska
8. Masz strategię komunikacji z mediami?
9. Dlaczego nie jesteśmy najtańszą agencją PR w Polsce
10. 4 najczęstsze kryzysy w komunikacji w każdej firmie
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2024 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl