Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogusław Feliszek, 2015-03-28
"Kto robi szkolenia medialne lepiej od nas?"

Kto robi szkolenia medialne lepiej od nas?

W Pressence Public Relations nigdy nie chcieliśmy być największą w Polsce firmą zajmującą się zarządzaniem kryzysowym i szkoleniami medialnymi. Od początku mieliśmy inne plany - chcieliśmy być najlepsi.

Naszą ambicją jest pomaganie firmom, instytucjom i organizacjom w komunikacji kryzysowej i robienie szkoleń medialnych, dzięki którym skutecznie komunikują się z mediami, konsumentami, pracownikami i liderami opinii. Kiedy nowi klienci mówią, że robimy to lepiej od konkurencji, to znaczy, że warto się starać.

Żyjemy w czasach kiedy to, co mówimy jest równie ważne jak to, co robimy. Jeśli w sytuacji kryzysowej nie mówimy, co robimy, ludzie myślą, że nic robimy. Wiarygodności nie można kupić, ale dzięki PR można na nią zapracować.

Firmy, organizacje i instytucje, które potrafią skutecznie się komunikować mają niższe koszty działania, łatwiej przeprowadzają zmiany, szybciej zdobywają nowe rynki, skuteczniej chronią swoją reputację w sytuacji kryzysowej i przyciągają więcej utalentowanych pracowników, bo mają opinię, że dobrze się w nich pracuje.

Na rynku jest wiele ofert szkoleń medialnych – lepszych i gorszych, krótszych i dłuższych, droższych i tańszych.

Oto oferty 10 firm, które prowadzą szkolenia medialne. Każda robi je trochę inaczej. Ktoś jest lepszy od nas?

1. Pressence PR

Krótki opis szkolenia:

Szkolenia medialne to więcej niż nauka podawania ręki, siedzenia, uśmiechania się do kamery, mówienia i dobierania krawata do garnituru. Na szkoleniach medialnych tłumaczymy jak przygotować się do kontaktów z mediami i zachować się w zaskakujących sytuacjach. Uczymy jak mówić, żeby ludzie zapamiętali to, na czym Ci najbardziej zależy.

Szkolenia medialne Pressence Public Relations doskonalą umiejętności komunikacji i zwiększają pewność siebie przed kamerą i mikrofonem. Trener koncentruje się na indywidualnym stylu każdej osoby, specyfice organizacji i otoczenia biznesowego.

Jeśli odpowiesz na nasze pytania na szkoleniu medialnym, dasz sobie radę z każdym pytaniem reportera w każdej sytuacji.

Cena: Jednodniowe szkolenie medialne dla jednego uczestnika w firmowej grupie sześcioosobowej kosztuje od 675 do 495 PLN netto w zależności od wybranego pakietu usług dodatkowych – jeżeli szkolenie odbywa się w siedzibie Klienta.

Czy jest lista odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o szkoleniach medialnych? Tak.

Czy szkolenia medialne mogą być prowadzone po angielsku? Tak.

Czy jest możliwość bezpłatnej konsultacji przed wywiadem dla mediów? Tak. Przed konsultacją prosimy pobrać ankietę "10 pytań przed wywiadem dla mediów", która pomoże przygotować się do kontaktu z reporterem.

2. Alert Media

Krótki opis szkolenia:

Organizowane przez nas szkolenia medialne są szczególnie popularne wśród naszych klientów ze względu na swoją efektywność. W naszym kraju nadal większość szkoleń tego rodzaju prowadzona jest przez dziennikarzy. Tymczasem celem treningów medialnych nie jest szkolenie uczestników w zadawaniu pytań (specjalność dziennikarzy), lecz umiejętnego formułowania i udzielania odpowiedzi. Mając na uwadze tę zasadniczą różnicę, opracowaliśmy program szkoleń prowadzonych z perspektywy osoby, która musi poradzić sobie z odpowiedzią na często niełatwe i kłopotliwe pytania stawiane przez media.

Cena: Brak informacji.

Czy jest lista odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o szkoleniach medialnych? Nie ma.

Czy szkolenia medialne mogą być prowadzone po angielsku? Brak informacji.

Czy jest możliwość bezpłatnej konsultacji przed wywiadem dla mediów? Brak informacji.

3. Piotr Gembarowski

Krótki opis szkolenia:

Celem dobrego szkolenia medialnego jest wszechstronne przygotowanie do wystąpień publicznych w każdej postaci: w mediach i przed tradycyjnym audytorium. Wysoka sprawność w tej dziedzinie jest osiągana zarówno poprzez poznanie zasad teoretycznych, dotyczących specyfiki wystąpień publicznych, zachowań w studiu telewizyjnym oraz pokonywania sytuacji stresowych, jak i – przede wszystkim – przez intensywny, fachowy trening praktyczny, polegający na ćwiczeniu konkretnych zachowań, sytuacji i wystąpień przed kamerą oraz na stopniowym eliminowaniu popełnianych błędów pod okiem fachowego i doświadczonego trenera.

Cena: Brak informacji.

Czy jest lista odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o szkoleniach medialnych? Nie ma.

Czy szkolenia medialne mogą być prowadzone po angielsku? Brak informacji.

Czy jest możliwość bezpłatnej konsultacji przed wywiadem dla mediów? Brak informacji.

4. wMediaWzięci

Krótki opis szkolenia:

Oferujemy szkolenia medialne, które zawsze prowadzone są przez profesjonalny zespół doświadczonych dziennikarzy oraz operatorów. To właśnie oni wprowadzają w tajniki dobrej współpracy z mediami, pokazują jak przezwyciężać strach przed kamerą i mikrofonem oraz sprawiać, by kryzys medialny nie dosięgnął żadnej firmy.

Szkolenia medialne to doskonały sposób ma zdobycie teoretycznej wiedzy dotyczącej wszelkich aspektów wystąpień publicznych, ale również praktyki, która pozwoli na opanowanie emocji i zdobycie pewności siebie przed każdą kamerą i najbardziej doświadczonym dziennikarzem.

Cena: Brak informacji.

Czy jest lista odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o szkoleniach medialnych? Nie ma.

Czy szkolenia medialne mogą być prowadzone po angielsku? Brak informacji.

Czy jest możliwość bezpłatnej konsultacji przed wywiadem dla mediów? Brak informacji.

5. Grupa Medialna

Krótki opis szkolenia:

Zostaniesz zaproszony do radia lub TV?

Przekazywanie informacji w postaci wywiadu, czy to radiowego czy w TV, zawsze będzie dobrze postrzegane i może być korzystne bo jeżeli jesteś dobrym mówcą, mówisz szybko i na temat to wzbudzisz zainteresowanie.

Celem szkolenia jest przygotowanie Państwa do wystąpień publicznych w mediach elektronicznych. W naszych warsztatach wykorzystujemy wieloletnie doświadczenie medialne w pracy dziennikarskiej i konferansjerskiej.

Cena: Brak informacji.

Czy jest lista odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o szkoleniach medialnych? Nie ma.

Czy szkolenia medialne mogą być prowadzone po angielsku? Brak informacji.

Czy jest możliwość bezpłatnej konsultacji przed wywiadem dla mediów? Brak informacji.

6. Practum Consulting

Krótki opis szkolenia:

Szkolenie medialne stanowi w naszym przekonaniu podstawę dobrego wystąpienia publicznego. Kluczem do sukcesu jest jednak solidne przygotowania nie tylko szkolenia, ale także szkolonej osoby. Szkolenia medialne realizowane przez Practum obejmują kompleksowy zakres zagadnień związanych z wywiadami przed kamerą, radiowymi, wystąpieniami publicznymi przed większym lub mniejszym audytorium, a nawet do spotkań bezpośrednich w niewielkiej grupie osób. Uczą też, jak osoba powinna przygotowywać się do tego typu wystąpień. Podczas szkoleń medialnych dzielimy się naszą wiedzą wypracowaną przez kilkanaście lat doświadczenia w PR, jak również współpracujemy z dziennikarzami, operatorami, dźwiękowcami czy psychologami, którzy wskazują kwestie istotne z ich perspektywy.

Cena: Brak informacji.

Czy jest lista odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o szkoleniach medialnych? Nie ma.

Czy szkolenia medialne mogą być prowadzone po angielsku? Brak informacji.

Czy jest możliwość bezpłatnej konsultacji przed wywiadem dla mediów? Brak informacji.

7. Doradztwo Medialne

Krótki opis szkolenia:

Szkolenia medialne mają na celu pomoc tym wszystkim, którzy w swoich działaniach mają do czynienia z mediami i opinią publiczną. Przygotowujemy do spotkań z dziennikarzami, uczymy wystąpień publicznych, uczymy udzielania wywiadów i świadomej kreacji własnego wizerunku w mediach. Pokazujemy jak zaistnieć w świadomości opinii publicznej.

Cena: Brak informacji.

Czy jest lista odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o szkoleniach medialnych? Nie ma.

Czy szkolenia medialne mogą być prowadzone po angielsku? Brak informacji.

Czy jest możliwość bezpłatnej konsultacji przed wywiadem dla mediów? Brak informacji.

8. Elżbieta Żurek

Krótki opis szkolenia:

Kształtowanie pozytywnych relacji ze środkami masowego przekazu to zadanie, które odgrywa niezwykle istotną rolę w polityce informacyjnej firm, organizacji i instytucji. Nie powinno więc dziwić, że coraz większym zainteresowaniem cieszą się szkolenia i treningi medialne, w których uczestniczą liderzy, politycy, eksperci i inni przedstawiciele świata biznesu oraz życia publicznego.

Szkolenie medialne osób odpowiedzialnych za kontakty z przedstawicielami środków masowego przekazu staje się w wielu przypadkach koniecznością – szczególnie, jeżeli kontakty te mają mieć wysoce profesjonalny wymiar. Treningi na temat komunikacji mediowej (Media Relations) oraz kryzysowej, zarządzanie wizerunkiem korporacyjnym, a także przygotowanie do wystąpień w mediach (między innymi do konferencji prasowych i wywiadów w telewizji), to tematy szkoleń, które cieszą coraz większą popularnością. Zajęcia, które prowadzę, mają interaktywny charakter oraz warsztatową formę.

Cena: Brak informacji.

Czy jest lista odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o szkoleniach medialnych? Nie ma.

Czy szkolenia medialne mogą być prowadzone po angielsku? Brak informacji.

Czy jest możliwość bezpłatnej konsultacji przed wywiadem dla mediów? Brak informacji.

9. Mediastorm

Krótki opis szkolenia:

Proponujemy kompleksowe szkolenie medialne, którego nie znajdziesz u naszej konkurencji.

U nas nauczysz się nie tylko jak występować przed kamerą i mikrofonem oraz poćwiczysz retorykę i dykcję. A ponadto poznasz tajniki panowania nad stresem oraz umiejętności wywierania wpływu (NLP).

Dodatkowo trener nauczy Cię jak prawidłowo korzystać z przepony, a stylistka powie jaki ubiór pasuje właśnie do Ciebie.

Dajemy Ci cały warsztat w pigułce, po którym sam zaprosisz media na wywiad.

Cena: Brak informacji.

Czy jest lista odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o szkoleniach medialnych? Nie ma.

Czy szkolenia medialne mogą być prowadzone po angielsku? Brak informacji.

Czy jest możliwość bezpłatnej konsultacji przed wywiadem dla mediów? Brak informacji.

10. Polskie Radio

Krótki opis szkolenia:

Polskie Radio od lat cieszy się ogromnym zaufaniem słuchaczy. Pracują tu dziennikarze, dla których sztuka wystąpień publicznych nie ma tajemnic, prawdziwi mistrzowie pięknego słowa. Znają ich Państwo z anteny, a wielu z nich współpracuje z Centrum Edukacji Medialnej Polskiego Radia. Dzielą się doświadczeniem, kształcą następców.

Cena: Koszt szkolenia "Praktyka wystąpień w radiu i telewizji" (2 dni po 7 godzin) dla jednej osoby – 1000 zł + 23% VAT.

Czy jest lista odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o szkoleniach medialnych? Nie ma.

Czy szkolenia medialne mogą być prowadzone po angielsku? Brak informacji.

Czy jest możliwość bezpłatnej konsultacji przed wywiadem dla mediów? Brak informacji.

Jaką ofertę szkoleń medialnych warto dodać do tej listy? Napisz o tym w komentarzu.

PS. Zobacz też "Jak wybrać trenera medialnego".

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 4.67 MediaGapa - ocena artykułu: 4.67

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:

Brak komentarzy do tego artykułu.

 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Tusk Kaczyński Relations Gazeta Dziennikarze Informacja Twitter Problem Rzecznik Internet Klient Komunikacja Gapa Reporter Reporterzy Praktycy Media Dziennikarz Prawda Polska Relacje PRACOWNICY Google Agencje Pressence Klienci Wywiad Firma Public Szef



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. Zbigniew Chlebowski - Media GAPA 2009
2. 10 największych błędów w planie kryzysowym
3. W porządku?
4. Hanna Gronkiewicz-Waltz - Media Gapa 2017
5. Pies, który nie szczeka, czyli ochrona reputacji w mediach społecznościowych
6. Masz strategię komunikacji z mediami?
7. Prawnik w public relations
8. 21 pytań reportera na szkoleniu medialnym
9. Kilka słów do najbardziej kreatywnych ludzi w PR
10. Etyka na wakacjach
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2024 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl