Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
Pressence Public Relations - Media Gapa Bogusław Feliszek, 2017-03-27
"Dlaczego nie jesteśmy najtańszą agencją PR w Polsce"

Dlaczego nie jesteśmy najtańszą agencją PR w Polsce

Nie jesteśmy najtańszą agencją PR w Polsce. Nigdy taką nie byliśmy. Nawet na początku naszej działalności ponad 15 lat temu kiedy zaczynaliśmy budowanie marki Pressence Public Relations nie podpisywaliśmy umów z klientami (z jednym wyjątkiem), którzy myśleli, że można mieć PR za pół darmo.

Najtańsza agencja PR nigdy nie będzie najlepsza. Najdroższa agencja PR podobnie. Tak samo jest z kancelariami prawniczymi, prywatnymi klinikami i firmami ubezpieczeniowymi.

W PR – podobnie jak w życiu – nie można wszystkiego kupić za pieniądze. Nie można na przykład kupić wiarygodności, zaufania i dobrej reputacji.

Dobry PR zawsze jest tańszy niż się wydaje. Zły PR zawsze jest droższy niż się wydaje bez względu na to ile się wydaje (gra słów niezamierzona).

Wyjątek, o którym wspomniałem, dotyczył firmy z Opola. To był jeden z naszych pierwszych klientów. Miesięcznie otrzymywaliśmy za doradztwo PR 1,000 złotych. Współpraca trwa rok. Tak było. Zgodziliśmy się na PR za tysiąc złotych netto.

Klient nie był zadowolony ze współpracy mimo znakomitych efektów (pozytywne artykuły w prasie branżowej, systematyczne zaproszenia do wywiadów w radiu, pomoc w budowie i realizacji strategii PR, doradztwo w rekrutacji pracowników i komunikacji kryzysowej). Tydzień po zapłaceniu ostatniej faktury zadzwoniła do mnie sekretarka klienta. Zapytała czy nadaje się do prowadzenia PR w tej firmie, bo szef właśnie jej to zlecił – jako dodatkowe zadanie. Co miałem zrobić? Powiedziałem, że się nadaje i życzyłem powodzenia.

Dlaczego zgodziliśmy się na PR za 1,000 złotych? Bo wtedy bardzo potrzebowaliśmy pieniędzy i robiliśmy PR tylko za pieniądze. Teraz jest inaczej. Oprócz regularnych płatności oczekujemy od naszych klientów także jasnych celów, współpracy, otwartości i szczerości.

Jesteśmy agencją PR z dobrymi kontaktami w mediach. Specjalizujemy się w komunikacji kryzysowej. Stawiamy na relacje i kreatywność. Podnosimy sobie poprzeczkę wyżej niż nasi klienci. W ten sposób możemy ich pozytywnie zaskakiwać. To ma swoją wartość.

Dzięki naszej pracy klienci zwiększają swoją rozpoznawalność w mediach, podpisują nowe kontakty, zatrudniają najlepszych pracowników i zarabiają więcej pieniędzy. To też ma swoją wartość.

Konkluzja

W Pressence Public Relations nie konkurujemy ceną i sami płacimy za kawę na pierwszym spotkaniu z nowym klientem. Ci, którzy z nami współpracują są zadowoleni i chętnie płacą. Wiedzą, że robienie interesów to coś więcej niż pomnażanie zysków.

Jeśli chcesz zaangażować się w coś dużo więcej niż ćwiczenie w PR, prosimy o kontakt. Nasz telefon: 77 441 40 14.

MEDIA GAPA
drukuj      « powrót
Aktualna ocena artykułu: 4.67 MediaGapa - ocena artykułu: 4.67

Oceń artykuł:   1   2   3   4   5        

Poleć ten artykuł znajomemu:
e-mail znajomego:
podpis:
Komentarze:

Brak komentarzy do tego artykułu.

 
Dodaj komentarz:
komentarz:
podpis:
Uwaga: Twój komentarz może być oceniony przez moderatora i nie pojawi się automatycznie. Dlatego nie wysyłaj go powtórnie.
     


 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Google Klient Klienci Dziennikarze Prawda Dziennikarz Firma Praktycy Szef Gapa Problem Internet Public Relacje Informacja Polska Reporter Wywiad Reporterzy Relations Pressence Rzecznik Tusk Twitter Media Gazeta Kaczyński Agencje Komunikacja PRACOWNICY



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. Etyka na wakacjach
2. Opowieść o dwóch lustrach, czyli audyt wizerunku
3. Czy media w Polsce są jeszcze czwartą władzą
4. Pies, który nie szczeka, czyli ochrona reputacji w mediach społecznościowych
5. Niepewność w kopalni
6. Hultaj, czyli coś złego się stało
7. Anty-negatywny apel polityczny
8. Darmowe i profesjonalne wystąpienia publiczne
9. Jak złamać nogę, czyli kto zapłacił za badanie chodnika
10. Aktor i prezydent, czyli test skuteczności przekonywania
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2024 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl