Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
"Od kryzysu do katastrofy"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

KRYZYS to punkt zwrotny, sytuacja wprowadzająca zmianę. Kryzys to także moment niepewności, wahania w polityce, gospodarce lub życiu społecznym. KATASTROFA to wydarzenie powodujące zniszczenie, destrukcję i rozpacz. Katastrofa to poważne niepowodzenie. W języku potocznym to całkowita porażka. Ale kryzys nie musi zakończyć się katastrofą. Po pierwsze - kryzys sam z siebie nie jest zły. [...]
Bogusław Feliszek | 2008-01-28 | więcej »
"Polityk w mediach"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Przygotowujesz się do kampanii wyborczej i zależy Ci na dobrych relacjach z mediami. Kiedy jesteś zaproszona do studia, aby udzielić wywiadu, staraj się unikać 10 podstawowych błędów, których popełnienie może zniechęcić dziennikarza do ponownego zaproszenia przed mikrofon. Moje uwagi dotyczą zachowania wobec prowadzącego wywiad dziennikarza jak i producenta audycji. Błąd 1: Brak listy tematów, [...]
Bogusław Feliszek | 2008-01-21 | więcej »
"W krzyżowym ogniu pytań"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Na spotkaniu opłatkowym twórców kultury podszedł do mnie rozpromieniony znajomy. Złożyliśmy sobie życzenia i po krótkiej pogawędce wyznał: "Wiesz... dzwonił do mnie wczoraj dziennikarz" "No i...?" "No i nic, bo rzecznik prasowy jest na szkoleniu w Niemczech. Nikt nie chciał z nim rozmawiać, bo szef jest na nartach we Francji." Nie jesteś [...]
Bogusław Feliszek | 2008-01-14 | więcej »
"Szkolenie medialne? Nie, dziękuję"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Jest taki list, do którego wracam co najmniej raz w miesiącu. Podpisał go rzecznik prasowy firmy spożywczej. Kiedy firma wpadła w tarapaty z powodu niekorzystnych wyników kontroli Sanepidu wysłałem mu list z planem zachowania się wobec mediów. Rzecznik odpowiedział, że nie potrzebuje porady. W archiwum prasowym o tej sprawie mam kilka artykułów, [...]
Bogusław Feliszek | 2008-01-07 | więcej »

 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Firmy nie badają skuteczności działań PR, bo:

nie mają pieniędzy.
0%
wolą wydać te środki na lepszy program PR.
0%
nie wierzą w sens pomiaru efektu PR.
0%
nie potrzebują takich badań.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Szef Kaczyński Twitter Agencje Problem Wywiad Dziennikarze Komunikacja Prawda Relations PRACOWNICY Klienci Informacja Firma Pressence Gapa Praktycy Gazeta Reporterzy Media Reporter Relacje Rzecznik Dziennikarz Google Klient Internet Tusk Polska Public



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. Strategia na górskim szlaku
2. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
3. Nowy zwycięski tandem: żółw i zając
4. 7 ćwiczeń przed wystąpieniem publicznym
5. 5 rzeczy jakich pracownicy oczekują od komunikacji wewnętrznej
6. Czytanie z oczu
7. Co mówi uścisk dłoni
8. Kwestionariusz PRousta - Anna Miotk
9. Myśl jak socjopata, działaj jak święty
10. 10 pytań jakich nie lubi agencja PR
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2018 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl