Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
"5 stylów zarządzania konfliktem z mediami"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Kiedy się spierasz z dziennikarzem zachowujesz się jak sowa, rekin, żółw czy lis? A może jak pluszowy miś? Każdy z nas ma swój ulubiony styl zarządzania konfliktem. O tym jaki jest to styl decydują wyróżniki temperamentu, osobowość, rodzina, środowisko i miejsce pracy. W modelu Thomasa-Kilmanna wyróżniamy pięć głównych stylów zarządzania konfliktem: 1. współpracujący, [...]
Bogusław Feliszek | 2012-07-31 | więcej »
"Dwie wymówki szefa przed szkoleniem medialnym"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Jedno z najczęstszych pytań jakie słyszę od rzeczników prasowych brzmi: "Jak przekonać szefa do szkolenia medialnego? Potrzebuje go do wywiadów w mediach, ale sam uważa się za pierwszorzędnego mówcę." Medialne przygotowanie szefów firm jest dziś ważne jak nigdy, gdyż to właśnie oni muszą tłumaczyć różnym grupom otoczenia (w tym także mediom) motywy [...]
Bogusław Feliszek | 2012-07-13 | więcej »
"Kwestionariusz PRousta - Monika Kaczmarek-Śliwińska"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Kwestionariusz PRousta pokazuje zainteresowania, poglądy, priorytety i wartości praktyka public relations. Na pytania odpowiada Monika Kaczmarek-Śliwińska: 1. Co Ciebie najbardziej odróżnia od innych praktyków public relations? Duży szacunek dla wiedzy i takie łączenie wiedzy z praktyką, aby wiedza wpływała na lepszą praktykę, a ta z kolei przekładała się na tworzenie nowego obszaru wiedzy i [...]
Bogusław Feliszek | 2012-07-07 | Komentarze [2] więcej »
"List otwarty do nowego klienta PR"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Drogi kliencie PR! Mam nadzieję, że zgodzisz się ze mną, że kreatywne pomysły mają swoją wartość. Dobrze. Ale jak wycenić wyśmienity pomysł? Jak ocenić wartość czegoś co urodziło się w głowie praktyka PR w czasie porannego pięciominutowego prysznica? (Czy to właśnie nie w tym miejscu i o tej porze rodzą się genialne rozwiązania?) Agencje [...]
Bogusław Feliszek | 2012-07-04 | więcej »

 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Które media są nośnikami najgroźniejszych kryzysów online?

Serwisy społecznościowe.
Portale informacyjne.
Fora dyskusyjne.
Autorskie blogi.
Mikroblogi.

 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Tusk Media Informacja Praktycy Internet Relations Klient Pressence Twitter Rzecznik Gapa Relacje PRACOWNICY Dziennikarz Firma Kaczyński Szef Problem Polska Public Reporterzy Gazeta Wywiad Google Dziennikarze Komunikacja Prawda Klienci Agencje Reporter



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. 7 ćwiczeń przed wystąpieniem publicznym
2. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
3. Mateusz Kijowski – Media Gapa 2016
4. 10 pytań o nowych mediach i mediach społecznościowych
5. 5 stylów zarządzania konfliktem z mediami
6. Co mówi uścisk dłoni
7. Za co rzeczywiście płacisz fotografowi
8. Nie wiesz czy potrzebujesz szkolenia medialnego?
9. Casanova, polityk i kataryniarz... Czy PR ich potrzebuje?
10. Redaktor czy reporter?
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2017
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2017 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl