Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
"Ilu specjalistów PR potrzeba do wymiany żarówki?"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Ilu specjalistów PR potrzeba do wymiany żarówki? Nie mniej niż 35! 1. Jeden do zdobycia informacji, że szykuje się wymiana żarówki. 2. Jeden do nieoficjalnego potwierdzenia plotki. 3. Jeden do publicznego oświadczenia: "Nie potwierdzam. Nie zaprzeczam." 4. Jeden do odkrycia, że żarówka, która będzie wymieniona służy już 10 lat, to znaczy 20% dłużej niż typowa żarówka. 5. [...]
Bogusław Feliszek | 2011-03-31 | Komentarze [2] więcej »
"Komunikacja to nie randka w ciemno"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Mówiłem to wielokrotnie i powtórzę raz jeszcze: "Komunikacja rozpoczyna się od zebrania informacji i ich inteligentnej interpretacji." Bardzo trudno zabiegać o skuteczną komunikację bez wiedzy kim są ludzie, z którymi chcesz się komunikować. Komunikacja to nie randka w ciemno. Zaczynam przewracać oczami kiedy słyszę: "Musimy przekazać tą wiadomość". Rzadko natomiast słyszę dlaczego [...]
Bogusław Feliszek | 2011-03-28 | Komentarze [1] więcej »
"Katastrofa po japońsku"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Tsunami w Japonii spowodowało większe straty niż trzęsienie ziemi. Interesuje Cię dlaczego? Oto sześć powodów: 1. Rząd Czy tsunami w tamtej części globu to dla kogoś niespodzianka? Raczej nie. A zbudowanie elektrowni atomowej na terenie nawiedzanym przez trzęsienia ziemi? Rząd japoński i polityczni liderzy przez ostatnie lata byli zamieszani w wiele skandali. Brak stabilizacji w polityce [...]
Bogusław Feliszek | 2011-03-24 | więcej »
"Medialny pustostan, czyli 21 pustych słów w wywiadzie"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Możesz włożyć drogi i elegancki garnitur, prężyć muskuły przed kamerą i szeroko się uśmiechać, ale czar pryśnie kiedy w wywiadzie lub prezentacji będziesz bez umiaru żonglować pustymi słowami i wyrażeniami. Oto 21 typowych wyrażeń, które w najlepszym przypadku psują dobre wrażenie, a w najgorszym są źródłem kłopotów: 1. "Wygląda na to, że... Odnoszę [...]
Bogusław Feliszek | 2011-03-21 | Komentarze [3] więcej »
"Oglądasz video w łóżku?"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Na świecie są dwa rodzaje ludzi: ci, którzy mają telewizor w sypialni i ci, którzy go nie mają. To tak jak z podziałem na tych, którzy przesuwają meble w czasie odkurzania i tych, którzy tego nie robią. Pomiędzy tymi grupami nie ma ziemi niczyjej – nie ma tych, którzy się nad tym [...]
Bogusław Feliszek | 2011-03-17 | więcej »
"50 dziennikarzy, których lepiej nie słuchać"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Na szkoleniach medialnych trenerzy uczą aktywnego słuchania. Na naszych szkoleniach uczymy też niesłuchania. Tak, dobrze słyszysz :-) Doskonalenie umiejętności słuchania, co mówią dziennikarze niekoniecznie musi być związane ze samym słuchaniem. Niesłuchanie wybranych dziennikarzy też jest umiejętnością. W końcu "słuchać lepiej" także znaczy "słuchać bardziej dojrzale". Dlatego nie słuchaj dziennikarzy, którzy: 1. nie mają zielonego pojęcia o [...]
Bogusław Feliszek | 2011-03-14 | więcej »
"10 wymówek dlaczego nie chcesz pisać bloga"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Kilka dni temu rozmawiałem z przyjaciółką przy kawie jak wypromować jej stowarzyszenie za pomocą mediów społecznościowych. Wytłumaczyłem jak założyć konto na Twitterze i profil na Facebooku. Kiedy przeszedłem do bloga usłyszałem: "W żadnym wypadku. Wykluczone. Nie, bo nie!" To zainspirowało mnie do zebrania 10 wymówek dlaczego nie chcesz pisać bloga: 1. Nie wiem [...]
Bogusław Feliszek | 2011-03-10 | Komentarze [2] więcej »
"Do przyjaciół plotkarzy"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Plotka, ploteczka, plotunia... Sokrates wierzył, że prawda jest dobrem i dobro jest prawdą. ("Czyż nie wstydzisz się dbać o pieniądze, sławę, zaszczyty, a nie o rozum, prawdę i o to, by dusza stała się najlepsza?"). Według niego cnota jest wiedzą ("Jest to jedno i to samo wiedzieć, co jest sprawiedliwe i być [...]
Bogusław Feliszek | 2011-03-07 | więcej »
"Piórka eksperta mediów społecznościowych"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Nosiłem się z tymi myślami o mediach społecznościowych kilka miesięcy. Dziś dzielę się nimi z Tobą. 1. Nikogo nie interesuje Twoja marka. 2. Jeżeli prawdą jest pkt. 1, musisz znaleźć lub wymyślić coś co ludzi zainteresuje i pobudzi do działania. Uwaga: rewolucje też się nudzą :-) 3. Nikogo nie interesuje Twoja firma/organizacja/instytucja. 4. Jeżeli prawdą [...]
Bogusław Feliszek | 2011-03-03 | więcej »

 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rząd mówi prawdę w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Tusk Agencje Szef Twitter Informacja Praktycy Kaczyński PRACOWNICY Rzecznik Pressence Komunikacja Media Dziennikarze Reporterzy Public Firma Wywiad Klienci Gapa Google Gazeta Relacje Reporter Prawda Relations Dziennikarz Klient Problem Internet Polska



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. 15 rzeczy, których nigdy nie może usłyszeć dziennikarz
2. Do przyjaciół plotkarzy
3. Ideowiec czy najemnik, czyli widok z okna eksperta
4. Dlaczego mała agencja PR rzadko odpowiada na zapytania ofertowe
5. Grzegorz Schetyna - Media Gapa 2015
6. W pomiarze efektów PR liczą się tylko badania jakościowe
7. Taniec kobry z mangustą, czyli 10 sterowników nowego PR
8. Na ryby, nie na niby
9. Papierowy czy diamentowy rzecznik prasowy
10. Bieganie o kulach, czyli dlaczego nie lubię planów kryzysowych
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2024 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl