Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
"S?awomir Nowak – Media Gapa 2013"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

S?awomir Nowak, by?y minister transportu, otrzyma? tytu? "Media Gapa 2013" za wypowied?: "Nigdy nie u?atwia?em ani nie pomaga?em w prowadzeniu biznesu, zdobywaniu zlece? lub kontraktów firmie CAM Media ani ?adnej innej firmie!" w o?wiadczeniu po publikacji artyku?u "Uk?ady ministra Nowaka z biznesmenami zarabiaj?cymi na pa?stwie" we "Wprost", 22.04.2013. Drugie miejsce przypad?o gen. [...]
Bogus?aw Feliszek | 2013-12-27 | więcej »
"Dlaczego lubimy prac? w agencji PR"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Ju? widz? ten u?miech na twarzy. Ale naprawd? – praca w public relations daje mnóstwo satysfakcji :-) Kierowanie agencj? PR wymaga du?ej wyobra?ni, elastyczno?ci i determinacji oraz umiej?tno?ci wykorzystywania okazji i podejmowania szybkich decyzji. W PR nie mo?na si? nudzi? – tak?e w weekendy i ?wi?ta. Oto jakie sprawy zaprz?taj? nasze my?li w [...]
Bogus?aw Feliszek | 2013-12-22 | więcej »
"7 powodów dlaczego nie b?d? Ci? obserwowa? na Twitterze"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Jest mnóstwo ksi??ek i blogów o etykiecie na Twitterze. Niektóre radz?, ?eby obserwowa? ka?dego kto ?ledzi Twoje wpisy. Inne mówi?, ?eby ?ledzi? tylko osoby o podobnych zainteresowaniach. Jeszcze inne sugeruj?, ?eby obserwowa? tak?e to, co pisz? obecni i potencjalni klienci. Lista porad jest d?uga. Dotyczy tak?e tego, kogo NIE obserwowa? na Twitterze. Masz konto [...]
Bogus?aw Feliszek | 2013-12-14 | więcej »
"Jak z?ama? nog?, czyli kto zap?aci? za badanie chodnika"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

W rozmowie z reporterem nie mo?esz przedstawi? postulatu lub wniosku, którego nie mo?esz poprze? wiarygodnym i przekonuj?cym dowodem lub badaniem. Dziennikarz nie musi si? z Tob? we wszystkim zgadza? – ma prawo sprawdzi?, podwa?y? lub zanegowa? ka?d? tez?. Musisz tak?e rozwa?nie dobiera? argumenty, które maj? popiera? zasadno?? tego, co proponujesz. Dziennikarze s? sceptycznie [...]
Bogus?aw Feliszek | 2013-12-11 | więcej »

 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rz?d mówi prawd? w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Gazeta Prawda Agencje Wywiad Firma Dziennikarz Kaczy?ski Dziennikarze Public Rzecznik Twitter PRACOWNICY Informacja Problem Szef Internet Google Klient Polska Reporter Pressence Relacje Gapa Reporterzy Media Tusk Klienci Praktycy Komunikacja Relations



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. Dlaczego debaty wyborcze w telewizji s? ?atwe
2. Przysz?e lekcje z historii
3. Co ??czy PR z lataniem samolotem
4. Smakowite micha?ki
5. Najlepsze na ?wiecie ?wiczenie kreatywnego my?lenia
6. Hanna Gronkiewicz-Waltz - Media Gapa 2017
7. Zwolnij, czyli 15 odpowiedzi na pytania, które lepiej przeczyta? przed kolejnym kryzysem
8. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
9. 40 cytatów inspiruj?cych praktyków PR
10. Komunikacja w stresie
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2020 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl