Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
"36 godzin sławy"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Kiedy informacja przechodzi do historii? Jak długo żyje? Czy można ją reanimować po śmierci? Kołem napędowym cyklu informacyjnego w mediach jest niespożyty apetyt na nowości. Cykl informacyjny to czas pomiędzy pierwszą publikacją informacji, a jej następną aktualizacją. Najlepszym przykładem jest poranne wydanie gazety. Od pierwotnej publikacji do podania nowych szczegółów mija doba. Cykl [...]
Bogusław Feliszek | 2009-02-26 | więcej »
"Jak utrzymać motywację w recesji"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Na pierwszej stronie "Parkietu" nigdy nie przeczytasz: "Ceny akcji spadają 33. dzień z rzędu. Brak widoków na ożywienie." Dlaczego? W trudnych czasach nie jest łatwo o pozytywną motywację. Samozadowolenie prowadzi do zastoju, który kończy się nieuchronną porażką. Założę się, że nigdy nie pomyślałeś, że Twój brak inicjatywy przekłada się na wysokość WIG-u. [...]
Bogusław Feliszek | 2009-02-23 | Komentarze [1] więcej »
"Bzdurne PR!"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

"To bzdura! To się nie może udać!" Ile razy to słyszałeś, kiedy opisywałeś klientowi nowy projekt PR? Astronom Carl Sagan w książce, "The Demon Haunted World" powiedział, że nauka dysponuje najlepszym aparatem do wykrywania bzdur. Public relations to nie tylko nauka. To także sztuka. Popatrzmy zatem czy tezy Sagana można wykorzystać do wykrywania [...]
Bogusław Feliszek | 2009-02-16 | więcej »
"Historia w biegu"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Ile razy słyszałeś w ważnych programach informacyjnych, "Jak się dowiedzieliśmy z anonimowego źródła...", "Nie możemy tego jeszcze potwierdzić w 100 procentach, ale..." lub "Nieznany nam bliżej instytut badawczy ostrzega, że..."? Jeśli anonimowy, niepotwierdzony lub nieznany, to dlaczego o tym mówią? Wypadek, zbrodnia, tragedia... Redaktorzy wydań dają pierwszeństwo krwawym tematom "prosto z ulicy". Młodzi stażem [...]
Bogusław Feliszek | 2009-02-09 | więcej »
"Znowu to samo..."
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Budzisz się rano zadowolony z siebie i życia. Aromatyczna kawa, świeże bułeczki, spacer z psem, aż tu nagle - bum! Znowu musisz zmienić wszystkie plany nie tylko na dziś, jutro i pojutrze, ale może i na dłużej. I co jeszcze bardziej frustrujące - znowu okoliczności przykrego wydarzenia są podejrzanie znajome. Wiesz o [...]
Bogusław Feliszek | 2009-02-02 | więcej »

 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Firmy nie badają skuteczności działań PR, bo:

nie mają pieniędzy.
0%
wolą wydać te środki na lepszy program PR.
0%
nie wierzą w sens pomiaru efektu PR.
0%
nie potrzebują takich badań.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Dziennikarze Relacje Rzecznik Problem Gazeta Prawda Klienci Relations Wywiad Informacja Dziennikarz Media Reporterzy Gapa Praktycy Komunikacja PRACOWNICY Google Agencje Pressence Tusk Firma Twitter Kaczyński Klient Polska Public Reporter Internet Szef



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. Strategia na górskim szlaku
2. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
3. Nowy zwycięski tandem: żółw i zając
4. 7 ćwiczeń przed wystąpieniem publicznym
5. 5 rzeczy jakich pracownicy oczekują od komunikacji wewnętrznej
6. Czytanie z oczu
7. Co mówi uścisk dłoni
8. Kwestionariusz PRousta - Anna Miotk
9. Myśl jak socjopata, działaj jak święty
10. 10 pytań jakich nie lubi agencja PR
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2018 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl