Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
"Nie musimy si? t?umaczy?, czyli 36 fatalnych odpowiedzi w mediach"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Kiedy w mediach pojawia si? krytyczna informacja? Cz?sto jest ona wynikiem niech?tnej i negatywnej odpowiedzi na pytanie dziennikarza. Ogólnikowe i kunktatorskie odpowiedzi prowokuj? zaczepne, k?opotliwe, irytuj?ce, a nawet niegrzeczne pytania. Jak unika? sytuacji, kiedy dziennikarz przejmuje inicjatyw?? Po pierwsze, ogranicz do minimum odpowiedzi przecz?ce: nie mog?, nie powinni, nie b?dzie, nie wolno. Po drugie, staraj si? [...]
Bogus?aw Feliszek | 2008-02-25 | więcej »
"PRopaganda i PR"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

"Media s? pe?nie instrukcji jak atakowa? moj? parti?," skar?y si? w radiu polityk opozycji. Jego zdaniem media powinny zajmowa? si? prac? obecnego rz?du, a nie rozliczeniami poprzedników. Dzia?ania mediów porównuje do metod stosowanych w Trzeciej Rzeszy. Propaganda to za S?ownikiem Wyrazów Obcych "szerzenie, wyja?nianie, rozpowszechnianie pewnych pogl?dów, idei, hase? w celu pozyskania [...]
Bogus?aw Feliszek | 2008-02-18 | Komentarze [1] więcej »
"Ubezpieczenie od kryzysu"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Jeden z moich klientów wyszed? niedawno obronn? r?k? z potencjalnie gro?nej sytuacji kryzysowej. Jak to si? uda?o? Nie dlatego, ?e jak asa z r?kawa wyj??em specjalnie na t? okazj? przygotowane cudowne rozwi?zanie. Klient w?a?ciwie obroni? si? sam. Powiem to jeszcze raz. Klient sam stworzy? pozytywn? reakcj? mediów. Na pewno o tym s?ysza?e?. No [...]
Bogus?aw Feliszek | 2008-02-11 | więcej »
"Niekoniecznie ró?owe okulary"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Przyjaciele nazywaj? mnie niepoprawnym optymist?. Wi?kszo?? nieprzyjació? te? :-) Mog? wi?c sobie pozwoli? na stwierdzenie: "Negatywne wiadomo?ci s? co najmniej tysi?c razy mocniejsze od pozytywnych." Przyk?ad? W urz?dzie miasta musia?em dokona? aktualizacji danych o mojej firmie. Wyobra?asz sobie ten horror, który mnie czeka?? Te? przez to przechodzi?e?? By?em przygotowany na kilkugodzinn? peregrynacj? po [...]
Bogus?aw Feliszek | 2008-02-04 | więcej »

 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rz?d mówi prawd? w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Media Polska Reporter Tusk Klienci Rzecznik Reporterzy Twitter Komunikacja Google Gazeta Internet Klient Informacja Public Pressence PRACOWNICY Problem Kaczy?ski Wywiad Prawda Relacje Relations Agencje Firma Gapa Dziennikarze Szef Dziennikarz Praktycy



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
2. Fajna foczka, czyli jak zosta? najlepszym mówc?
3. Druga szansa w mediach
4. Masz strategi? komunikacji z mediami?
5. Kilka s?ów do najbardziej kreatywnych ludzi w PR
6. Redaktor czy reporter?
7. Prawda pi?knie powiedziana
8. Chcesz wiedzie? wi?cej o szkoleniach medialnych?
9. 10 pyta? o nowych mediach i mediach spo?eczno?ciowych
10. Grzegorz Lato - Media Gapa 2011
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2020 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl