Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
"Komunikacja w stresie"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Zauwa?y?e? na pewno, ?e ludzie w ró?nych sytuacjach ?yciowych zachowuj? si? konsekwentnie. Jedni s? pow?ci?gliwi, inni obnosz? si? z emocjami. Ci drudzy czasem demonstracyjnie okazuj? szcz??cie, czasem w?ciek?o??, czasem zdziwienie. Bez wzgl?du na nastrój wszyscy wokó? wiedz? co czuj?. To wcale nie znaczy, ?e osoby z pierwszej grupy maj? ubo?sze ?ycie uczuciowe. [...]
Bogus?aw Feliszek | 2009-09-28 | więcej »
"10 typów firm podatnych na kryzys"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

11 wrze?nia. Wojna w Iraku. Zamachy bombowe w Madrycie i Londynie. Choroba szalonych krów. Terrorystyczny atak na dzieci w Bies?anie w pó?nocnej Osetii. Tragedia "Kurska". Katastrofa samolotu CASA z 20 polskimi pilotami pod Miros?awcem. 17 ?miertelnych ofiar wybuchu metanu w kopalni w Rudzie ?l?skiej... Znajome nazwy. Obrazy pe?ne dramatu, cierpienia, chaosu, destrukcji [...]
Bogus?aw Feliszek | 2009-09-24 | więcej »
"Niepewno?? w kopalni"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

20 ?miertelnych ofiar wybuchu metanu w kopalni "Wujek-?l?sk" w Rudzie ?l?skiej-Koch?owicach. Kilkudziesi?ciu górników jest rannych, niektórzy ci??ko poparzeni. Jak zwykle w przypadku takich tragedii w mediach powtarzane s? dwa pytania: 1. Kto zawini??, 2. Czy mo?na by?o temu zapobiec? Kiedy wybucha kryzys mamy ma?o informacji. Zwykle zbyt ma?o. Poruszamy si? po *zaminowanym* gruncie. [...]
Bogus?aw Feliszek | 2009-09-21 | więcej »
"Na ryby, nie na niby"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Zadzwoni? telefon. "Jedziemy na ryby." To kolega, któremu nie wolno powiedzie? NIE. Po godzinie siedzieli?my nad jeziorem i moczyli?my kije. Do ko?ca dnia z?owili?my jedn? rybk?. W drodze powrotnej rozmawiali?my o tym jak ?owi? klientów. Oto cztery punkty naszego planu. 1. Znajd? jezioro pe?ne wyg?odnia?ych ryb. 2. Na?ó? przyn?t?, której si? nie opr?. 3. Nakarm je. 4. [...]
Bogus?aw Feliszek | 2009-09-17 | więcej »
"Public relations to nie marketingowy gor?cy kubek"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Powtarzaj za mn?: Public relations NIE jest marketingiem. Public relations nie jest... Praktycy PR cz?sto wspieraj? projekty marketingowe i g?upot? by?aby próba zaprzestania takich dzia?a?. Ale public relations rozwija tak?e relacje z grupami otoczenia organizacji poza zainteresowaniem marketingu, na przyk?ad, lokaln? spo?eczno?ci?, pracownikami, inwestorami, urz?dnikami rz?dowymi, politykami, wolontariuszami, absolwentami wy?szych uczelni. Przekona?em? Nie broni? [...]
Bogus?aw Feliszek | 2009-09-14 | więcej »
"Do?wiadczenie to szansa"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Nie marnuj dobrych okazji! ?atwo mówi?. Warto?ciow? i unikatow? szans? naj?atwiej przeoczy? tym, którzy ca?? uwag? skupiaj? na nieistotnym detalu. Fakty, mity, statystyki, ekstremalne pogl?dy, racjonalne argumenty, sensacyjny folklor. Media podchodz? do wszystkiego z jednakow? powag?. Trudno si? dziwi?, ?e proces publicznego podejmowania decyzji jest dzisiaj tak zagmatwany. Szefowie firm i liderzy polityczni maj? [...]
Bogus?aw Feliszek | 2009-09-10 | więcej »
"Hultaj, czyli co? z?ego si? sta?o"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Co? z?ego si? sta?o... Mam z tym do czynienia co najmniej raz w miesi?cu. Klient zrobi? jaki? b??d i teraz musi go naprawi?. Podstawowe pytanie: "Dlaczego do tego dosz?o?" Odpowiedzi zwykle s? dwie: g?upota albo z?a wola. Albo mój klient nawali? albo kto? nawali? na koszt klienta. Najcz??ciej to wina klienta, ale nie [...]
Bogus?aw Feliszek | 2009-09-07 | więcej »
"Nie sta? Ci? na public relations, prawda?"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Nie sta? Ci? na public relations? A sta? Ci? na to, ?eby nie je??? No dobrze... Przesadzam... Nie ka?dego sta? na restauracj?, ale jakie to przyjemne kiedy kto? dla nas gotuje, prawda? W tym roku notorycznie s?ysz? od szefów ma?ych i ?rednich firm zdanie: "Chcia?bym zatrudni? kogo? kto profesjonalnie poprowadzi kampani? public relations, [...]
Bogus?aw Feliszek | 2009-09-03 | więcej »

 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Sonda zakończona

Czy polski rz?d mówi prawd? w sprawie koronawirusa?

Tak.
0%
Nie.
100%
Nie wiem.
0%
 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Polska Twitter Klient Media Dziennikarze Szef Firma Relacje Komunikacja Problem Public Gazeta Klienci Google Pressence Prawda Dziennikarz Tusk Praktycy Relations Wywiad Internet PRACOWNICY Agencje Informacja Reporter Rzecznik Kaczy?ski Gapa Reporterzy



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. Dlaczego debaty wyborcze w telewizji s? ?atwe
2. Przysz?e lekcje z historii
3. Co ??czy PR z lataniem samolotem
4. Smakowite micha?ki
5. Najlepsze na ?wiecie ?wiczenie kreatywnego my?lenia
6. Hanna Gronkiewicz-Waltz - Media Gapa 2017
7. Zwolnij, czyli 15 odpowiedzi na pytania, które lepiej przeczyta? przed kolejnym kryzysem
8. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
9. 40 cytatów inspiruj?cych praktyków PR
10. My?l jak socjopata, dzia?aj jak ?wi?ty
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2020 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl