Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
"Ja protestuję!"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Czy jesteś gotowy bronić swojego zdania? Do ostatniej kropli... zdrowego rozsądku? Naprawdę? Jeżeli masz wyraziste poglądy i nie masz ochoty zmieniać swojej hierarchii wartości (Kto chce?), zapytaj siebie jak daleko jesteś w stanie się posunąć w obronie swojego zdania i prawa do jego swobodnego wyrażania. Czy będziesz zdecydowanie protestować, kiedy spotkasz się [...]
Bogusław Feliszek | 2009-05-28 | więcej »
"Smakowite michałki"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Weź ze stoiska z czasopismami pierwszy z brzegu magazyn, przekartkuj kilka stron i policz ile znalazłeś krótkich artykułów. Kilkunastolinijkowe wypełniacze, krótkie quizy, poradniki, artykuły z odsyłaczami do innych źródeł - mówiąc potocznie "michałki". Redaktorzy przepadają za nimi. Nie targuj się o honorarium. Zapłacą - dobrze. Nie zapłacą - też nie problem :-) Oto 7 [...]
Bogusław Feliszek | 2009-05-25 | więcej »
"Tylko mi nie mów o sondażach"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

W gazetach jest mnóstwo tematów opartych na ankietach, sondażach i badaniach opinii publicznej. Bezwartościowe dane jak tsunami zalewają biurka dziennikarzy. Jedne są bezwstydną autopromocją. Inne stekiem sensacyjnych bzdur. Nadmiar przypadkowych sondaży rujnuje reputację i wiarygodność prawdziwych badań. Czy praktyk public relations rozumie co znaczy przeprowadzić dokładne i wiarygodne badanie sondażowe? Czy zdaje sobie [...]
Bogusław Feliszek | 2009-05-21 | więcej »
"Kłamcy, złodzieje i etycy"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Kłamcy, złodzieje. To nie o politykach. Nie o dziennikarzach. To o polskich praktykach public relations. Rada Etyki Public Relations przedstawiła raport o 7 grzechach branży PR, a TVN24 skrzętnie je odnotował. Te przewiny to: 1. ukrywanie tożsamości i intencji nadawcy, 2. korupcja, 3. gwarantowanie publikacji w mediach przez PR-owców, 4. kłamstwo i manipulacja, 5. kradzież pomysłów, 6. łączenie [...]
Bogusław Feliszek | 2009-05-18 | Komentarze [1] więcej »
"Wiarygodna witryna WWW"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Co wspólnego ma ortografia z finansami i prawem? Firmy, które zapominają o poprawieniu błędów ortograficznych na swojej witrynie WWW narażają się na utratę zaufania w Internecie podobnie jak w sytuacji kłopotów finansowych i/lub prawnych. Internauci darzą zaufaniem witryny, które dostarczają pożytecznych informacji i nie ufają tym, które mieszają teksty redakcyjne z reklamowymi. To [...]
Bogusław Feliszek | 2009-05-14 | więcej »
"Druga szansa w mediach"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Na biurku zadzwonił telefon. "Newsroom. Dzień dobry." "Dzień dobry. Ile czasu jeszcze mamy czekać na ekipę?" "Jaką ekipę? Gdzie?" zapytał wydawca dziennika. "W nowym centrum handlowym. Za chwilę otwieramy. Wczoraj dzwoniłam i obiecaliście przysłać ekipę filmową." Wydawca nigdy wcześniej nie rozmawiał z tą osobą, ale jest bardzo prawdopodobne, że ktoś z jego kolegów powiedział jej "tak, będziemy" [...]
Bogusław Feliszek | 2009-05-11 | więcej »
"Zrób to sam"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Jak bronisz swojej reputacji kiedy media spadają na Ciebie jak szarańcza? Jeden z moich klientów powie Ci jak to się robi. W ciągu dwóch dni skontaktował się z 16-ma reporterami prasy, radia i telewizji. Dziennikarze "rzucili" się na niego w czasie gorącej publicznej debaty na temat planu budowy autostrad. Klient jest regionalnym przedstawicielem międzynarodowej [...]
Bogusław Feliszek | 2009-05-07 | Komentarze [1] więcej »
"Gorączka informacji"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Nad biurkiem wisi mój ulubiony rysunek: "Nie przejmuj się. Najwyżej zrzucimy winę na media!" To takie proste i oczywiste :-) Dziennikarze nie robią nic innego tylko szukają afer i przekrętów. Rzadko kiedy trafiają w sedno. Kierują się mentalnością stada wilków żądnych krwi i kolejnych ofiar. Interesuje ich tylko zwiększenie sprzedaży, oglądalności i [...]
Bogusław Feliszek | 2009-05-04 | Komentarze [3] więcej »

 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Które media są nośnikami najgroźniejszych kryzysów online?

Serwisy społecznościowe.
Portale informacyjne.
Fora dyskusyjne.
Autorskie blogi.
Mikroblogi.

 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Klient Rzecznik Agencje Problem Dziennikarz Klienci Gapa Szef Prawda Informacja Relations Praktycy Gazeta Dziennikarze PRACOWNICY Komunikacja Wywiad Google Internet Firma Reporterzy Relacje Kaczyński Tusk Reporter Public Polska Twitter Pressence Media



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. 7 ćwiczeń przed wystąpieniem publicznym
2. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
3. Mateusz Kijowski – Media Gapa 2016
4. 10 pytań o nowych mediach i mediach społecznościowych
5. Za co rzeczywiście płacisz fotografowi
6. 5 stylów zarządzania konfliktem z mediami
7. Co mówi uścisk dłoni
8. Nie wiesz czy potrzebujesz szkolenia medialnego?
9. Casanova, polityk i kataryniarz... Czy PR ich potrzebuje?
10. Redaktor czy reporter?
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2017
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2017 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl