Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
"Dlaczego nie jestem dziennikarzem"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

"Dobry dziennikarz powinien być przede wszystkim dobrym człowiekiem" - pisał Ryszard Kapuściński. Tylko tyle? Lektura jego kontrowersyjnej biografii pióra Artura Domosławskiego "Kapuściński Non-Fiction" pokazuje, że bycie dobrym dziennikarzem jest trudniejsze niż mogłoby się wydawać. Ja nie jestem dziennikarzem. Jestem praktykiem public relations i twórcą treści. Dlaczego? I jaka to różnica? 1. Gdybym był [...]
Bogusław Feliszek | 2010-03-30 | więcej »
"15 rzeczy, których nigdy nie może usłyszeć dziennikarz"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Na początek jedno zastrzeżenie: przez ponad 10 lat pracy w mediach elektronicznych byłem świadkiem każdego z opisanych niżej przypadków. Wszystkiego nauczyłem się nie z książek, studiów podyplomowych czy szkoleń public relations, ale doświadczyłem w pracy reportera, dziennikarza i wydawcy programów radiowych i telewizyjnych. Oto lista 15 rzeczy, których pod żadnym pozorem nie [...]
Bogusław Feliszek | 2010-03-25 | więcej »
"Ile kosztuje szkolenie medialne"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Nie ma tygodnia, żeby nasza agencja PR nie otrzymała zapytania o szkolenie medialne. Przez 10 lat trochę się tego uzbierało :-) Kiedy przedstawiamy ofertę niektórzy uważają, że nasze usługi szkoleniowe są doskonale wycenione; inni decydują się na współpracę z firmą, która – powiedzmy – ceni się niżej. Dobre szkolenie medialne nie może być [...]
Bogusław Feliszek | 2010-03-22 | więcej »
"Czego nowe media nie zmieniły w komunikacji"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Nowe media rządzą w tym roku, więc eksperci public relations zastanawiają się jak dopasować strategie PR do nowego środowiska komunikacyjnego. Gra warta świeczki – bez wątpienia – ale należy także rozważyć co się nie zmieniło. A nie zmieniło się dużo rzeczy. Także w świecie "nowych" mediów ludzie oczekują dzielenia się wartościowymi informacjami. Oto krótkie [...]
Bogusław Feliszek | 2010-03-18 | więcej »
"Bieganie o kulach, czyli dlaczego nie lubię planów kryzysowych"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Jestem jedynym ekspertem zarządzania komunikacją kryzysową (wśród tych, których znam), który nie lubi "planów kryzysowych". Przeczytałem wiele artykułów i książek, których autorzy darli szaty z powodu braku dobrych planów kryzysowych. Miałem też koszmarny sen. Śniłem, że Sejm wprowadził ustawowy nakaz przygotowania takiego planu przez każdą firmę komercyjną. Od 10 lat pomagam organizacjom przygotowywać [...]
Bogusław Feliszek | 2010-03-15 | więcej »
"Zespół na kryzys"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Mówi się, że kryzys daje życie, a porządek rodzi przyzwyczajenie. W sytuacji kryzysowej mamy słabość do postępowania według rutynowych procedur. Im bardziej ekstremalna sytuacja, tym większa skłonność do ucieczki w ramy znanego schematu. Takie zachowanie może być szkodliwe, gdy wyzwanie, któremu musimy stawić czoła, w niczym nie przypomina tego, czego doświadczyliśmy wcześniej. Większość [...]
Bogusław Feliszek | 2010-03-11 | więcej »
"Dlaczego polityka to "dziki kraj""
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Wydawać by się mogło, że politykowi, który działał z niezmiennym powodzeniem w polskiej polityce przez ostatnie 20 lat buty na zmianę mogliby czyścić Machiavelli, Sun Tsu i von Clausewitz. Dlaczego zatem Mirosław Drzewiecki tak marnie kończy swój polityczny żywot? Zapominał, że Machiavelli, Sun Tsu i von Clausewitz nigdy złego słowa nie powiedzieli [...]
Bogusław Feliszek | 2010-03-08 | więcej »
"Pinokio, czyli jak poprawić życiorys"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

"Dobry chłopak, pełen zapału do nauki, posłuszny, kochający ojca," mówią jedni. "Zawadiaka, nicpoń, włóczęga," twierdzą inni. On sam szczerze wyznaje: "W życiu 'pajaców' zawsze zdarza się jakieś 'ale'". Tak mógłby zaczynać się życiorys Pinokia. Stawiam obiad w ekskluzywnej restauracji, że nie pamiętasz kiedy ostatnio czytając cudzy biogram pomyślałeś, "No, no... to naprawdę [...]
Bogusław Feliszek | 2010-03-04 | więcej »
"Gdzie jest krążek, czyli szybka komunikacja"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Ostro, szybko, perfekcyjnie. Olimpijskie złoto dla hokeistów Kanady, którzy wygrali w dogrywce 3:2 z drużyną USA. Gratulacje! Ktoś przysłał mi po finale emocjonującego meczu słynne zdanie Wayne'a Gretzky'ego. Jestem pewien, że też je znasz. Wielki Hokeista wyjaśniając przyczynę swej skuteczności na lodowej tafli powiedział: "Nie jadę tam gdzie jest krążek. Jadę dokąd zmierza." Ten [...]
Bogusław Feliszek | 2010-03-01 | więcej »

 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Usługi PR powinny być wyceniane jak:

wizyta u dentysty (ważne, żeby już nie bolało)
praca górnika (bez nas nie przeżyjecie zimy)
spotkanie u wróżki (na początek 50 zł na stół)
sesja u psychoanalityka (doktorze, kto mnie dzisiaj polubi?)

 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Polska Gapa Klienci Internet Relations Tusk Pressence Informacja Rzecznik Relacje Klient Twitter Media Firma Szef Kaczyński Reporterzy Agencje Komunikacja Public Prawda Reporter Dziennikarz Dziennikarze Problem Praktycy Google PRACOWNICY Gazeta Wywiad



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
2. Nie musisz korzystać z mediów społecznościowych?
3. Karuzela plotek
4. Oby było lepiej niż gorzej, czyli jak wygrać w Nowym Roku
5. Porozmawiamy o Twoim największym wyzwaniu w PR
6. 5 stylów zarządzania konfliktem z mediami
7. Myśl jak socjopata, działaj jak święty
8. 7 ćwiczeń przed wystąpieniem publicznym
9. Dlaczego kreatywny PR jest najlepszą strategią
10. 10 korzyści dla marki z komunikacji w mediach społecznościowych
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2018
wrzesień czerwiec
2017
grudzień październik
wrzesień sierpień
lipiec czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2018 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl