Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
"7 porad praktyka public relations dla dziennikarzy"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Czasami – i nie są to najmilsze chwile – praca praktyka public relations przypomina zajęcie nawiedzonego telemarketera. Dziennikarze też tego ciepło nie wspominają. Jednak wielu praktyków public relations dobrze wykonuje swoją pracę. Kontaktują się tylko z reporterami, których mogą zainteresować proponowane tematy. Wcześniej czytają ich artykuły, oglądają programy w telewizji i słuchają [...]
Bogusław Feliszek | 2011-07-28 | więcej »
"Czego nauczyłem się o perswazji w McDonaldsie"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Rano przed spotkaniem z nowym klientem wpadłem na chwilę do McDonaldsa na śniadanie. Jakiś mężczyzna zatrzymał się przy moim stoliku i zaproponował darmową mrożoną herbatę, gdyż w kasie otrzymał przez pomyłkę jedną za dużo. Odpowiedziałem, że nie piję mrożonej herbaty na śniadanie. "Nie musi być pan taki pryncypialny," powiedział. "Piję tylko kawę," wyjaśniłem. [...]
Bogusław Feliszek | 2011-07-25 | więcej »
"Dlaczego debaty wyborcze w telewizji są łatwe "
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Na początek krótki quiz. Kto to powiedział? 1. "Myślałem, że pan mi rękę poda, a pan mi tu jakieś dokumenty daje." a. Bronisław Komorowski, b. Jarosław Kaczyński, c. Donald Tusk 2. "Niech pan mnie może od razu przeprosi, bo inaczej, będzie miał pan proces." a. Bronisław Komorowski, b. Jarosław Kaczyński, c. Donald Tusk 3. "Jeździcie, przecinacie [...]
Bogusław Feliszek | 2011-07-21 | więcej »
"5 rzeczy jakich pracownicy oczekują od komunikacji wewnętrznej"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Firmową komunikacją wewnętrzną zajmuję się ponad 10 lat. Mam za sobą wiele ankiet, audytów i szkoleń – dobrze wiem jak pracownicy wyobrażają sobie efektywną komunikację między sobą i z szefami. Ciekawe jak wiele rzeczy pojawiało się w audytach 10 i 5 lat temu i wraca także teraz. Naprawdę, im więcej się zmienia, [...]
Bogusław Feliszek | 2011-07-18 | więcej »
"Przywódcy i oratorzy"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Związek pomiędzy przywództwem i krasomówstwem często widziany jest jako relacja pomiędzy formalnym statusem i praktyczną umiejętnością. Jesteś liderem, więc musisz umieć opowiadać! Ale opowieść opowieści nierówna. Ja patrzę na to inaczej. Moim zdaniem, trzeba skupić się na zdefiniowaniu przywództwa, tego, gdzie jest ono potrzebne i w jakich warunkach może się ujawnić. Skąd biorą [...]
Bogusław Feliszek | 2011-07-14 | więcej »
"Trzy istotne rozróżnienia w public relations"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Ludzie z ograniczoną lub śladową umiejętnością analitycznego myślenia (na przykład, autorzy planów medialnych, szefowie marketingu i.... hmm... blogerzy) często wchodzą w trudne relacje z faktami. Niejednokrotnie mylą rzeczy, które wyglądają podobnie. Oto trzy przykłady, które sprawiają kłopoty osobom ze słabo rozwiniętym zmysłem analitycznym. 1. Popularność jako dowód skuteczności Kiedy czytam propagandowe informacje o mediach [...]
Bogusław Feliszek | 2011-07-11 | więcej »
"Zasada zachowania głupoty"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Jednym z najbardziej irytujących aspektów czytania czegokolwiek napisanego przez wiekowych praktyków PR takich jak ja (?) jest tendencja do upiększania pierwszych lat public relations w Polsce. Przypomniałem sobie o tej głupiej słabości po obejrzeniu filmu Woody Allena "Midnight in Paris". Komedia romantyczna Woody Allena to delikatna opowieść o tym, że to, co minione [...]
Bogusław Feliszek | 2011-07-07 | więcej »
"Słowa się nie liczą – ważna jest mowa ciała?"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Słowa tylko w 7 procentach wpływają na komunikację między ludźmi. Pozostałe elementy to brzmienie głosu (38%) i komunikacja niewerbalna (55%). Prawda? Być może słyszałeś już wcześniej te słowa. Trenerzy medialni, doradcy wizerunku, konsultanci biznesowi od lat używają tych danych w prezentacjach, artykułach i książkach – mnie też kilka razy to się przytrafiło. Ci, którzy [...]
Bogusław Feliszek | 2011-07-05 | Komentarze [1] więcej »

 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Które media są nośnikami najgroźniejszych kryzysów online?

Serwisy społecznościowe.
Portale informacyjne.
Fora dyskusyjne.
Autorskie blogi.
Mikroblogi.

 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Kaczyński Klient Praktycy Polska Prawda Public Komunikacja Media Twitter Informacja Google Reporter Szef Agencje Reporterzy Relations Firma Tusk Wywiad Problem Gazeta Internet Gapa Rzecznik Dziennikarze PRACOWNICY Relacje Pressence Dziennikarz Klienci



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. 7 ćwiczeń przed wystąpieniem publicznym
2. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
3. Mateusz Kijowski – Media Gapa 2016
4. 10 pytań o nowych mediach i mediach społecznościowych
5. 5 stylów zarządzania konfliktem z mediami
6. Co mówi uścisk dłoni
7. Za co rzeczywiście płacisz fotografowi
8. Nie wiesz czy potrzebujesz szkolenia medialnego?
9. Casanova, polityk i kataryniarz... Czy PR ich potrzebuje?
10. Redaktor czy reporter?
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2017
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2017 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl