Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Blog o PR, komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych MediaGapa.pl - Kontakt RSS Pressence Public Relations
Google+" Facebook" Twitter Goldenline YouTube RSS
"Media społecznościowe w komunikacji kryzysowej"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Do czasu pojawienia się mediów społecznościowych mówiliśmy o niej "złota godzina". Tak opisywaliśmy okres od wybuchu kryzysu do pierwszej informacji w mediach. Informacja o nowym kryzysie czekała do najnowszego dziennika – czasem nawet godzinę. W erze Twittera i Facebooka informacje – dobre i złe – rozchodzą się lotem błyskawicy. "Dlatego plany zarządzania kryzysem [...]
Bogusław Feliszek | 2012-05-30 | więcej »
"Eksperci PR od siedmiu boleści"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Opowiem niezwykłą historię. Jesteś producentem produktu X. Nagle (telefon dzwoni o 6:03) dowiadujesz się, że Twój produkt jest łączony ze śmiercią kilku osób – wszystkie używały tego samego produktu. Szybko zwołujesz sztab kryzysowy, dokładnie analizujecie sprawę, ale nie znajdujesz żadnego związku. W mediach pojawiają się doniesienia o kolejnych zgonach. Krajowe dzienniki informują na [...]
Bogusław Feliszek | 2012-05-17 | więcej »
"Dlaczego jestem coraz bardziej rozwiązły online"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Jesteś konserwatywny, przyjazny, otwarty czy rozwiązły? Użytkownicy mediów społecznościowych nawiązują znajomości w Internecie według jednego z czterech stylów: 1. Konserwatywny: Kontaktujesz się online tylko z osobami, które znasz w prawdziwym życiu – żadnych przypadkowych znajomości. Czasem są to tylko te osoby, które znasz bardzo dobrze, lubisz i szanujesz. 2. Przyjazny: Dyskutujesz online z osobami, [...]
Bogusław Feliszek | 2012-05-09 | więcej »
"Test ofiary losu"
images/twitter_iko_kol.png images/facebook_iko_kol.png images/linkedin_iko_kol.png

Jesteś zmęczony ciągłymi zmianami? Nie rozumiesz sensu reformy emerytalnej? Zastanawiałeś się jak uniknąć osobistej odpowiedzialności i wykorzystać rząd do płacenia Ci za wszystkie niepowodzenia? Nie trać nadziei! Ty też możesz być ofiarą złośliwego losu. Możesz bez wyrzutów sumienia zarobić na poczuciu winy u innych. Tylko pomyśl - już nigdy nie będziesz musiał [...]
Bogusław Feliszek | 2012-05-01 | więcej »

 

Bogusław Feliszek, konsultant PR,
ekspert komunikacji kryzysowej,
trener medialny. Tel. 77 441 40 14.
 
Które media są nośnikami najgroźniejszych kryzysów online?

Serwisy społecznościowe.
Portale informacyjne.
Fora dyskusyjne.
Autorskie blogi.
Mikroblogi.

 
MEDIA GAPA - Bezpłatny kurs PR
30 Kręgów PR
imię:
nazwisko:
e-mail:
MEDIA GAPA - Popularne tematy

Prawda Gazeta Reporter Szef Reporterzy Klient Informacja Gapa Komunikacja Dziennikarz Firma Agencje Relacje Twitter Dziennikarze Internet Media Polska Kaczyński Rzecznik Public Google Relations Problem PRACOWNICY Tusk Pressence Praktycy Wywiad Klienci



Strategia PR
Media Gapa na Twitterze

Pobierz darmowy e-book Moje miłe media (712 kB)


MEDIA GAPA - Warto zobaczyć
 
» Chcesz PR?
» Feliszek PR
» Ekspert Medialny
» 112 PR
» EsPResso Quiz


Wpisz swój adres e-mail, aby
otrzymywać info o nowym artykule.
 


Szkolenia medialne
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
1. 7 ćwiczeń przed wystąpieniem publicznym
2. 33 najlepsze cytaty o przywództwie
3. Mateusz Kijowski – Media Gapa 2016
4. 5 stylów zarządzania konfliktem z mediami
5. Co mówi uścisk dłoni
6. 10 pytań o nowych mediach i mediach społecznościowych
7. Za co rzeczywiście płacisz fotografowi
8. Nie wiesz czy potrzebujesz szkolenia medialnego?
9. Casanova, polityk i kataryniarz... Czy PR ich potrzebuje?
10. Redaktor czy reporter?
Jazda PRóbna - symulowany wywiad z dziennikarzem

MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
» Szkolenia PR
» Szkolenia Medialne
» Trener Medialny
» Rzecznik Prasowy
» Komunikacja Kryzysowa
» Kryzys Online
» Pressentacje

Test komunikacji międzykulturowej
MEDIA GAPA - Top Ten Tygodnia
2017
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2016
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2015
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2014
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień czerwiec
maj kwiecień
marzec luty
styczeń
2013
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień kwiecień
marzec luty
styczeń
2012
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2011
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2010
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2009
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2008
grudzień listopad
październik wrzesień
sierpień lipiec
czerwiec maj
kwiecień marzec
luty styczeń
2007
grudzień listopad
październik

Bogusław Feliszek
Pressence Public Relations
Pomnażamy Twój kapitał komunikacyjny
2007-2017 © Pressence Public Relations
Wszelkie prawa zastrzeżone
http://www.pressence.com.pl
[t] +48 77 441 40 14
e-mail: biuro@pressence.com.pl